معاون شهردار قم خبر داد

بلوار جمهوری تا میدان امام حسین(ع) بازگشایی می شود/اتصال منطقه دو و چهار شهری

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۷:۵۰
کد خبر: ۵۷۲۰۱۱
بلوار جمهوری تا میدان امام حسین(ع) بازگشایی می شود/اتصال منطقه دو و چهار شهری
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: ادامه بلوار جمهوری در منطقه دو حدفاصل میدان مالک اشتر تا میدان امام حسین(ع) به زودی بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن، با اشاره به تکمیل ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو، اظهار کرد: این بلوار از میدان مالک اشتر تا میدان امام حسین(ع) در منطقه دو به طول 800 متر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه هزار و 150 متر نهر با اعتبار دو میلیارد و 800 میلیون ریال اجرایی شده است، افزود: 2 هزار و 900 متر کانیو به همراه 3 هزار و 300 متر تک جدول با اعتباری بالغ بر 6.5 میلیارد ریال در پروژه اجرایی شده است.

قاری قرآن اجرای پل فلزی به طول 160 متر با اعتبار 200 میلیون ریال، 30 هزار مترمربع آواربرداری و زیرسازی با اعتبار 11.5 میلیارد ریال، 250 مترمربع موزائیک فرش و 45 متر جدول سنگی با اعتبار 560 میلیون ریال و تعمیر و نصب تابلوهای هدایت مسیر و رنگ ترافیکی و جدولی با اعتبار 700 میلیون ریال را از دیگر بخش‌های این پروژه عنوان کرد و افزود: برای جابجایی شبکه برق و تیرهای موجود در مسیر بلوار جمهوری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.

وی مجموع هزینه صورت گرفته برای عملیات عمرانی پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو را 30 میلیارد و 460 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: همچنین در این پروزه 12 هزار و 173 مترمربع عرصه تملک و 225 عدد انشعاب آب، برق و گاز جمع آوری شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم بیان کرد: مجموع غرامت پرداخت شده بابت تملک عرصه و اعیانی و همچنین جمع‌آوری انشعابات 200 میلیارد ریال بوده است.

قاری قرآن با تاکید بر اهمیت بازگشایی مسیر بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو، گفت: اجرای این پروژه در فاز نخست حدفاصل میدان مالک اشتر تا میدان امام حسین(ع) شامل هزینه عمرانی و تملکات، بیش از 230 میلیارد ریال هزینه داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز