فرش قرمز شهرهای صنعتی برای سرمایه گذاران

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۳:۳۰
کد خبر: ۵۷۲۰۸۲
فرش قرمز شهرهای صنعتی برای سرمایه گذاران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تسهیلات ویژه این شرکت برای حضور نخبگان، مخترعین، فعالان دانش بنیان، سرمایه گذاران خارجی و کنسرسیوم‌ها در شهرک‌های صنعتی استان را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد اظهارداشت: در سال "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" و در راستای سیاست‌های دولت برای تحقق خواست رهبر انقلاب، سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران بخشی از اختیارات و وظایف خود در راستای تسهیل امر سرمایه گذاری و حمایت از مدیران تولید و صنعت را به شرکت‌های استانی واگذار کرد.

وی با بیان اینکه این تفویض اختیار در مدت کوتاهی اثرات مثبت خود را در بخش سرمایه گذاری استان قم نشان داده است، گفت: هیآت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قم با استفاده از این ظرفیت سازی سازمان صنایع کوچک برای قم، توانست شرایط و امتیازاتی را برای ایثارگران، نخبگان، فعالان دانش بنیان، مخترعین، سرمایه گذاران خارجی و کنسرسیوم‌ها در نظر بگیرد.

طیبی نژاد افزود: در سال جاری پیش پرداخت نقدی حق بهره برداری استقرار افراد ذکر شده در شهرک‌های صنعتی شکوهیه، محمودآباد و شهاب از 30 درصد به 15 درصد کاهش یافت و برای استقرار در شهرک‌های صنعتی سلفچگان، قنوات، الغدیر و آی سی تی، نیز به 10 درصد کاهش یافته است.

 وی با بیان اینکه مابقی هزینه‌های حق بهره برداری در شهرک‌های صنعتی در 10 قسط سه ماهه دریافت می‌شود اضافه کرد: همچنین شرکت‌های تعاونی برای استقرار در شهرک‌های صنعتی شکوهیه، محمودآباد و شهاب به جای 30 درصد پیش پرداخت نقدی 20 درصد و برای استقرار در شهرک‌های صنعتی سلفچگان، قنوات، الغدیر وآی سی تی 10 درصد پرداخت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد: در نواحی صنعتی هم پیش پرداخت حق بهره برداری شرکت‌های تعاونی به پنج درصد و برای ایثارگران، نخبگان، فعالان دانش بنیان، مخترعین، سرمایه گذاران خارجی و کنسرسیوم‌ها به 7.5 درصد با 12 قسط سه ماهه در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در بخش دیگری از تصمیمات هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قم افراد اعلام شده به غیر از شرکت‌های تعاونی می‌توانند به جای تسهیلات اعلام شده از 10 درصد تخفیف حق بهره برداری از کل مبلغ قرارداد استفاده کنند.

طیبی نژاد با بیان اینکه برای سرمایه گذاران دیگر نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که قبلاً اعلام شده است گفت: متقاضیان استقرار در شهرک‌های صنعتی قم می‌توانند برای اطلاع از تسهیلات مذکور به امور متقاضیان این شرکت مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در پایان یادآور شد: در بخش سرمایه گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم اخبار بسیار خوشحال کننده وامیدوارانه ای‌ را طی روزهای آینده برای مردم قم اعلام خواهیم کرد.

 

نظر شما