۹۰۰ یتیم در قم دارای حامی شدند

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۷۳۹۰۴
۹۰۰ یتیم در قم دارای حامی شدند
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان قم گفت: 700 حامی در مراسم شب بیست یکم ماه مبارک رمضان از 900 یتیم در قم حمایت خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اکبر میرشکار با اعلام این خبر ،  افزود: مردم خیر قم در روز شهادت مولا علی علیه السلام برای اکرام ایتام و کمک به طرح محسنین وشفا و فقرا حضور یافتند و شاهد استقبال خوبی از شهرندان در این طرح ها بودیم.

وی خاطرنشان کرد:در این شب بیش از 700نفر، حامی 900یتیم شدند و خیرین و مردم نوع دوست کشورمان کمک های خوبی را اهداء نمودند که از جمله ان می توان به اهدائ 6واحد منزل مسکونی و کمک 200میلیون ریالی یک خیر برای ازدواج مددجویان اشاره کرد. 

میرشکار تصریح کرد:حضور چشمگیر مردم قم در طرح اکرام ایتام حماسه ای ماندگارو جاودانه بود مردم قم همانند سالهای گذشته در اکرام ایتام و نیازمندان شهر کریمه اهلبیت (ع) حماسه ساز شدند.

وی اظهار داشت:در ماه خوبی‌ها و نیکی‌ها یکی از سنت‌های حسنه‌ای که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد تکریم ایتام و نیازمندان است که هر ساله با استقبال مردم قم انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد:طرح اکرام ایتام که با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم برگزار می شود بهانه ای است که آحاد جامعه از مسئولان و خیران گرفته تا مردم عادی برای کمک به نیازمندان جامعه پیشقدم شوند.

وی ادامه داد:طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) قم از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و در شب شهادت حضرت علی (ع) به اوج خود می رسد.

میرشکار یادآور شد:در طرح اکرام ایتام امسال گزارش شش خانواده تحت پوشش کمیته امداد پخش شد که شهروندان با کمک های خود به مدداین خانواده ها و سایر ایتام و نیازمندان آمدند 

وی عنوان کرد:هر شهروندی به نوعی در این طرح می‌خواست خود را شریک کند و با هر توان و بضاعتی که داشت به ایتام و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد کمک می کرد. 

در این مراسم خیرین و مسئولین علی‌محمد ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز