رئیس بسیج رسانه استان قم:

۲۲۰ نفر از خبرنگاران قمی عضو بسیج رسانه شدند

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۲:۵۸
کد خبر: ۵۷۵۵۸۳
۲۲۰ نفر از خبرنگاران قمی عضو بسیج رسانه شدند
رئیس بسیج رسانه استان قم گفت: از ۳۰۰ نفر از دوستان رسانه ای اعم از خبرنگار و مسئولین سایت ها و ناشران و ویرایش گران و طراحان عرصه خبری، حدود ۲۲۰ نفر عضو بسیج رسانه هستند و در استان قم فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالمجید تناور درحاشیه ضیافت افطاری اصحاب رسانه و فضای مجازی که در مجتمع خاتم برگزار شد، اظهار داشت: مراسمی که امشب برگزار شد با حضور اصحاب رسانه استان قم بود که در عرصه های مختلف کمک حال ما در نشر ارزش های انقلاب هستند.

وی افزود:  بسیج رسانه استان قم سالانه برنامه های مختلفی برگزار و خبرنگاران قمی را دور هم جمع می کند که سبب آشنایی وصمیمت بیشتر اصحاب رسانه استان می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم با اشاره به اهداف برگزاری مراسم ضیافت افطاری گفت: هدف از برگزاری این  مراسم بهره مندی از  از فضای ماه رمضان برای ضیافت اندیشه بود تا خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی وحدت داشته باشند.

تناور افزود: در مراسم ضیافت افطاری خبرنگاران و فعالان فرهنگی با حضور سردار احمدی فرمانده سپاه استان قم 70 نفر شرکت کردند که دراین مراسم حجت الاسلام دانش در زمینه انقلابی گری سخنرانی کرد.

وی با اشاره به عضویت خبرنگاران قمی در سازمان بسیج رسانه خاطر نشان کرد: از 300 نفر از دوستان رسانه ای اعم از خبرنگار و مسئولین سایت ها و ناشران و ویرایش گران و طراحان عرصه خبری، حدود 220 نفر عضو بسیج رسانه هستند و در استان قم مشغول فعالیت هستند.

 

نظر شما