معاون استاندار قم:

هیئت اندیشه‌ورز برای پیگیری معضلات فرهنگی قم تشکیل شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۷:۵۰
کد خبر: ۵۸۲۹۶۶
هیئت اندیشه‌ورز برای پیگیری معضلات فرهنگی قم تشکیل شد
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اهمیت عرصه فرهنگ عمومی را مورد توجه قرار داد و گفت: هیئت اندیشه‌ورز برای پیگیری معضلات فرهنگی قم تشکیل شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، احد جمالی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به جایگاه والا و تأثیرگذار عرصه فرهنگ در سرنوشت جامعه اظهار داشت: کشور ما دارای تمدن سرشار و غنی از لحاظ فرهنگی است‌.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه را در پیشرفت و تعالی جامعه مورد توجه قرار داد و افزود‌: پارک‌های علم و فناوری و بنیاد نخبگان حلقه‌های اتصال بین صنعت و دانشگاه هستند که باید موانع از سر راه آن‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به منویات رهبری انقلاب در باب اقتصاد مقاومتی گفت‌: توسعه و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان ازجمله اموری است که باید با جدیت پیگیری و اجرا شود چراکه نقش  اقتصاد در تشکیل هویت فرهنگی جامعه بسیار تأثیرگذار است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد‌: جشنواره منطقه برای ارائه ظرفیت‌های استان در سال گذشته برای 6 استان برگزار شد که قم توان و ظرفیت بسیار خوبی در این عرصه‌ها از خود به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد‌: قم در زمینهٔ پارک‌های علم و فناوری و بنیاد نخبگان دارای ظرفیت بالایی است که دانشمندان بزرگی در این شهر پرورش‌یافته‌اند و امکانات علمی زیادی را نیز دارا‌ست‌.

جمالی اهمیت عرصه فرهنگ عمومی را موردتوجه قرار داد و بیان کرد‌: بحث‌های فرهنگ عمومی بسیار حساس و ریشه‌ای است که لزوم برنامه‌ریزی‌های دقیق و دارای پشتوانه را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد‌: مسئله نخست کشور مسئله فرهنگ است که در این زمینه هیئت اندیشه‌ورز تشکیل‌شده‌ تا  معضلات فرهنگی را دنبال و پیگیری کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز