اعزام ۴ هزار قمی به اردوی راهیان نور غرب

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۲:۲۵
کد خبر: ۵۸۴۲۳۲
اعزام ۴ هزار قمی به اردوی راهیان نور غرب
دبیر ستاد راهیان نور استان قم گفت: براساس برنامه قرار است که حدود 4 هزار نفر از استان در برنامه راهیان نور غرب شرکت کنند، شرکت در این برنامه چهار روز زمان می‌برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ستار احمدوند در حاشیه جلسه کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور استان قم که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه راهیان نور غرب استان اظهار کرد: این برنامه برای بهره مندی مردم قم از مقاتل شهدا و یادمان‌های دفاع مقدس در غرب کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه راهیان نور غرب استان قم از 21 تیرماه شروع می‌شود و روزانه 200 نفر از استان اعزام خواهند شد، براساس برنامه قرار است که حدود 4 هزار نفر از استان قم در برنامه راهیان نور غرب شرکت کنند، این برنامه چهار روز زمان می‌برد.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم افزود: زائرین راهیان نور غرب کشور از یادمان شهدای گمنام شهر مریوان، تپه الله‌اکبر و باشگاه افسران در شهر سنندج، یادمان شهدای غریب در شهر بانه و قتلگاه شهید زین الدین در شهر سردشت بازدید می‌کنند.

احمدوند با اشاره به اماکن اسکان زائرین راهیان نور غرب استان قم اظهار کرد: برای این زائرین سه محل اسکان در نظرگرفته شده است، آن‌ها سه شب را در برنامه راهیان نور غرب اسکان دارند، این زائرین در شب نخست در شهر مریوان، شب دوم در شهر سنندج و شب سوم را در شهر سردشت اسکان پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته به دلیل حمایت‌های دستگاه‌های استان قم 7 هزار نفر را از این استان به برنامه راهیان نور غرب اعزام کردیم، امسال اگر منابع لازم برای اعزام زائرین از استان قم به راهیان نور غرب تامین شود، این ظرفیت وجود دارد که بیش از 4 هزار نفر را هم از استان به راهیان نور غرب اعزام کنیم.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان قم استقبال خوبی را از شرکت در برنامه‌های راهیان نور غرب داشتند و آن‌ها علاقه مند هستند که از مقاتل شهدا و یادمان‌های دفاع مقدس در غرب کشور بازدید کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز