بررسی طرح معاونت جوانان قم در خصوص راهکارهای افزایش نقش سازمان های مردم نهاد

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۸۵۷۰۳
بررسی طرح معاونت جوانان قم در خصوص راهکارهای افزایش نقش سازمان های مردم نهاد
بررسی طرح معاونت جوانان قم در خصوص راهکارهای افزایش نقش سازمان های مردم نهاد در کنترل و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با حضورنمایندگان دستگاههای مرتبط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در راستای ارائه طرح استفاده نظام مند از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد استان در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی توسط معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاههای متولی صدور مجوز سازمانهای مردم نهاد در دفتر امور اجتماعی استانداری تشکیل شد .

در ابتدای این نشست علی پارسانیا معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به تشریح طرح استفاده نظام مند از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی پرداخت و افزود: در این طرح از تمامی سازمانهای مردم نهاد استان جهت نقش آفرینی در این مهم دعوت بعمل می آید و با دسته بندی در قالب کمیته های تخصصی با موضوعات در اولویت در بحث آسیبهای اجتماعی توانمندسازی ، اطلاع رسانی و تعریف فعالیتهای عملیاتی متناسب در دستور کار قرار خواهد گرفت .

در ادامه این نشست عطاءالدین قاسمی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن تشکر از دغدغه جمع در خصوص کاهش آسیبهای اجتماعی نقش آفرینی مردم در قالب سازمانهای مردم نهاد را در کاهش آسیبهای اجتماعی بسیار اثر بخش عنوان کرد و برلزوم همکاری تمامی ارگانهای مرتبط تاکید کرد .

در ادامه این نشست نمایندگان دستگاههای مدعو از جمله دادگستری ، بهزیستی ، معاونت اجتماعی ناجا و پلیس امنیت به طرح دیدگاههای خود پرداختند و مقرر شد در نیمه اول مردادماه همایش تبیین شیوه های نقش آفرینی و ارتقاء سازمانهای مردم نهاد در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی به دبیری اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز