رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا‌(س):

پذیرش طلاب بین‌الملل در جامعه‌الزهرا‌(س) تا پایان مردادماه تمدید شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۵:۱۶
کد خبر: ۵۸۶۰۸۱
پذیرش طلاب بین‌الملل در جامعه‌الزهرا‌(س) تا پایان مردادماه تمدید شد
رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا‌ از تمدید مهلت ثبت نام طلاب بین‌الملل در دوره‌های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین اباذر عمرانی فر عنوان کرد: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برای سال تحصیلی97-۹6 از میان بانوان غیرایرانی واجد شرایط در دوره‌های تحصیلی کارشناسی(سطح دو) و کارشناسی ارشد(سطح سه) طلبه می‌پذیرد.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: زمان ثبت نام پذیرش طلاب بین‌الملل در دوره‌های تحصیلی کارشناسی(سطح دو) و کارشناسی ارشد(سطح سه) تا پایان مردادماه سال جاری تمدید شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عمرانی فر تصریح کرد: متقاضیان دوره کارشناسی می‌توانند به صورت حضوری و یا مجازی در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) مشغول به تحصیل شوند.

وی افزود: متقاضیان دوره کارشناسی ارشد در صورتی که حائز شرایط ثبت نام باشند، می‌توانند در یکی از رشته‌های تحصیلی «تفسیر و علوم قرآن»، «روانشناسی تربیتی(تعلیم و تربیت)»، «فقه و اصول»، «کلام اسلامی» و «تاریخ اهل بیت(علیهم السلام)» ثبت نام کنند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: بانوان غیرایرانی می‌توانند جهت مشاهده شرایط ثبت نام و تحصیل در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به پایگاه اطلاع‌رسانی http://j-alzahra.org مراجعه کنند.

وی در پایان یادآور شد: آزمون ورودی طلاب بین‌الملل در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد، 4 شهریورماه سال جاری در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)  برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز