مدیرکل صدا و سیمای استان قم:

آثار تولیدی دهه کرامت در استان‌های مختلف استفاده می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۸:۳۰
کد خبر: ۵۹۱۱۲۴
آثار تولیدی دهه کرامت در استان‌های مختلف استفاده می‌شود
مدیرکل صدا و سیمای استان قم گفت: آثار تولیدی شعر و موسیقی مرکز صدا و سیمای استان قم با محوریت دهه کرامت و مدافعان حرم در استان‌های مختلف کشور استفاده می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه پوشش برنامه‌های دهه کرامت از اولویت‌های اصلی صداوسیما در سطح کشور است، اظهار کرد: آثار تولیدی شعر و موسیقی مرکز صدا و سیمای استان قم با محوریت دهه کرامت و مدافعان حرم در استان‌های مختلف کشور استفاده می‌شود.

وی با اشاره به حضور تیم رسانه‌ای سیار در قم تصریح کرد: این تیم برای تولید گزارش‌ها و دنبال کردن برنامه‌های مختلف تلویزیونی به شهر قم اعزام شده است، همچنین شورای معارف صدا و سیما نیز در دهه کرامت برنامه‌های حرم‌های مطهر حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را به شیوه گسترده‌تری پوشش می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم با تاکید براینکه فعالیت‌های دهه کرامت به شیوه مطلوبی در سطح کشور انعکاس داده می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اینکه اثبات کنیم برنامه‌های دهه کرامت با محوریت مردم دنبال می‌شود برنامه‌های مردمی دهه کرامت را در شهرهای مختلف مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌‍‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) را در دو شبکه ملی پوشش می‌دهیم، تصریح کرد: در دهه کرامت طرح نذر شادی اجرا می‌شود که امیدواریم در سال‌های آینده نیز این طرح را در استان‌های مختلف کشور اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر در پایان از اهتمام رسانه‌های استان نسبت به انعکاس برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت: صدا و سیما اهتمام جدی در پوشش برنامه‌های دهه کرامت از جمله فعالیت کاروان سفیران کریمه در استان‌های مختلف کشور اهتمام جدی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز