معاون شهردار قم خبر داد

پیشرفت ۸۵ درصدی فاز سوم پروژه آیت‌الله بروجردی

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۳:۰۷
کد خبر: ۵۹۴۷۱۱
پیشرفت ۸۵ درصدی فاز سوم پروژه آیت‌الله بروجردی
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از پیشرفت 85 درصدی فاز سوم پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به روند سریع پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی، گفت: این پروژه حدفاصل خیابان انسجام تا پردیسان بوده که 9.5 کیلومتر طول کل مسیر و در سه فاز اجرا شده است.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: فاز یک این پروژه شهری، حدود یک کیلومتر و فاز دو 2.7 کیلومتر است و باقیمانده طول مسیر فاز سه را تشکیل می‌دهد تاکنون فاز اول و دوم پروژه بهره‌برداری شده است.

قاری قرآن با بیان اینکه فاز سوم پروژه حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان بالغ بر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه تقاطع شبدری کامل با شهرک قدس دارد، برنامه‌ریزی شده پروژه تا پایان سال 96 بهره‌برداری شود.

وی به اهداف پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی محور احداث شده کمک به بلوار غدیر است و بار ترافیکی شهرک قدس، مهدیه و پردیسان را توزیع می‌کند.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری قم یادآور شد: این پروژه برای شهروندانی که می‌خواهند از این شهرک به سمت شمال و شرق قم تردد داشته باشند و وارد هسته مرکزی نشوند مفید خواهد بود عمده هدف آن توزیع بار هسته مرکزی به ویژه محور بلوار غدیر نسبت به محورهای دیگر است.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: این پروژه در سال 94 شروع شده فاز نخست این پروژه اواخر سال 94 و فاز دوم ابتدای سالجاری بهره‌برداری شد کل پروژه بالغ بر 40 میلیارد تومان هزینه داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز