استاندارقم:

رسانه های گروهی با انعکاس واقعیت ها به حل مشکلات کشور کمک کنند

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۹۸۱۹۱
رسانه های گروهی با انعکاس واقعیت ها به حل مشکلات کشور کمک کنند
استاندار قم گفت: رسانه های گروهی رسالت مهمی در مسیر حفظ دستاوردهای نظام و برقراری ارتباط موثر میان مسئولان کشور با مردم برعهده دارند و با انعکاس واقعیت ها می توانند به حل مشکل های کشور کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی  در آیین تکریم از خبرنگاران استان قم در تالار ونوس به مناسبت روز خبرنگار، ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران در راستای اعتلای کشور بیش از پیش تلاش کنند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: ارتباط مطلوب دولت با خبرنگاران باعث شد، عملکرد دستگاه های اجرایی به نحو شایسته رسانه ای شود و مردم درجریان فعالیت های مسئولان خود برای حل مشکل های کشور قرار گیرند.

وی گفت: خبرنگاران از جمله افراد موثر در انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان دوازدهمین ریاست جمهوری بودند؛ اهالی رسانه با انتشار عملکرد مثبت دولت یازدهم در عرصه های مختلف، به نحو غیر مستقیم زمینه را برای حضور ایشان در دولت دوازدهم فراهم کردند.

در آیین تکریم از خبرنگاران استان قم، جمعی از مسئولان استان به همراه خبرنگاران و فعالان رسانه ای در حوزه های مختلف، حضور داشتند؛ اجرای گروه سرود، مداحی و تردستی از برنامه های درنظر گرفته شده برای این مراسم بود.

محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان بود که در 17 مرداد سال 1377 در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی در مزار شریف به دست طالبان به شهادت رسید و این تاریخ در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نام گرفت.

 

نظر شما