افتتاح دفتر آیت الله مکارم شیرازی در مدینه منوّره و مکه مکرّمه

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۳:۲۸
کد خبر: ۵۹۹۳۰۴
افتتاح دفتر آیت الله مکارم شیرازی در مدینه منوّره و مکه مکرّمه
دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در راستای خدمت رسانی و پاسخگویی به سئوالات حجاج و روحانیان کاروان ها در مدینه منوّره و مکه مکرّمه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید روز شنبه اعلام کرد:با شروع پرواز حجاج، دفتر آیت الله مکارم شیرازی درمدینه دایر گردیده بود و اکنون با توجه به نزدیک شدن به زمان انجام مناسک حج و حضور بیش از پیش زائران محترم در شهر مکه مکرمه، دفتر معظم له در مکه مکرمه نیز افتتاح شد.

این پایگاه اعلام داشت: دفتر مدینه منوّره به آدرس هتل جلنار طیبه، روبروی اداره تجهیز بقیع، هتل جلنار طیبه، طبقه اول ، اتاق 101 و 102 فعالیت آن نیز تا اول شهریور می باشد.آدرس دفتر مکه مکرّمه نیز هتل سدره الاحسان، عزیزیه، نرسیده به هتل دار هادی، مقابل مسجد قطری است و فعالیت دفتر مکه از اول تا 15 شهریور می باشد.

دفتر آیت الله مکارم شیرازی همچنین اعلام کرده است : حج یکی از ارکان مهمّ اسلام، و از بزرگترین فرائض دینی است. قرآن مجید در یک عبارت کوتاه و پرمعنی می فرماید: «وَ لِلّه عَلَی النّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطاعَ اِلَیْهِ سَبیلاً; برای خدا بر مردم است که حجّ خانه او کنند، آنها که توانائی رفتن به سوی او دارند» و در ذیل همین آیه می فرماید: «وَ مَنْ کَفَرَ فَاِنَّ اللّهَ غَنِیٌّ عَنِ الْعالَمینَ; و هر کس کفر ورزد (و حج را ترک کند، به خود زیان رسانده)، خداوند از همه جهانیان بی نیاز است.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز