با حضور آیت‌الله سعیدی انجام شد

برگزاری آیین خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) به منظور بزرگداشت مقام خبرنگار

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۳:۵۱
کد خبر: ۶۰۰۳۷۱
برگزاری آیین خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) به منظور بزرگداشت مقام خبرنگار
آیین خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) به منظور بزرگداشت مقام خبرنگار با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت معصومه(س) صبح امروز به مناسبت بزرگداشت مقام خبرنگار با حضور اصحاب رسانه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان، حجت‌الاسلام صفر فلاحی معاون فرهنگی، محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در صحن امام هادی(ع) برگزار شد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه بشر از جهل گریزان و به دنبال آگاهی است، عنوان کرد: پاسخگویی به نیاز بشری در حوزه دانستن و آگاهی کار ارزشمند رسانه‌هاست چرا که اگر خبرنگار درست، به موقع و به اندازه خبررسانی نکند افراد دیگر با انگیزه‌های نادرست خبرسازی می‌کنند که برای جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از اخبار آنها باید به صورت مستمر اصلاحیه و تکذیب داده شود به همین علت موضوع اطلاع‌رسانی درست در چارچوب قوانین باید در سطح کشور مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ادامه داد: آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برای هر فردی که به عنوان خبرنگار و خبررسان به وظیفه خود عمل می‌کند احترام قائل است و نسبت به ارتقای روحیه معنوی خبرنگاران اهتمام دارد.

همچنین عباس حیدرزاده نیز در این مراسم به خطبه‌خوانی و در وصف امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به مدیحه‌سرایی پرداخت.

لازم به ذکر است، جمعی از اصحاب رسانه، خبرنگاران، عکاسان، مدیران رسانه، فعالان نشریات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها در آیین خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) حضور داشته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز