همزمان با هفته دولت؛

عملیات اجرایی تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک قدس در قم آغاز شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۲:۱۲
کد خبر: ۶۰۵۴۸۸
عملیات اجرایی تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک قدس در قم آغاز شد
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان استان کلنگ پروژه تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک قدس به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک قدس که صبح یکشنبه با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه و جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد با اشاره به مشکلات جمع‌آوری و دفع فاضلاب در بخشی از شهرک قدس اظهار داشت: بخشی از شهرک قدس به دلیل مشکل شیب معکوس و امکان اتصال به شبکه فاضلاب را نداشت که این امر معضلاتی را در این منطقه به وجود آورده بود.

علی جان صادق‌پور با بیان اینکه به علت جنس زمین این منطقه نیز امکان حفر چاه جذبی هم وجود ندارد، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و طراحی‌های صورت گرفته تکمیل پروژه فاضلاب شهرک قدس در برنامه قرار گرفت که امروز عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه به طول ۴۲۰۰ متر و با لوله‌هایی به قطر ۴۰۰ میلی‌متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم طول مدت اجرای این پروژه را ۶ ماه اعلام کرد و یادآور شد: با اجرای این پروژه حدود ۲۰ هزار نفر از ساکنان این منطقه تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهند گرفت.

سیدمهدی صادقی استاندار قم نیز با قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکل فاضلاب شهرک قدس و با اشاره به سختی‌های اجرای پروژه‌های فاضلاب خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت و تلاش شرکت آب و فاضلاب این پروژه‌ها اجرا و مشکلات ساکنین این منطقه برطرف شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز