آیت ‌الله نوری همدانی:

از فرصت فضای مجازی برای معرفی اسلام استفاده شود

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۰۵۸۵۱
از فرصت فضای مجازی برای معرفی اسلام استفاده شود
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ضمن تاکید بر استفاده از فرصت دهه ولایت برای معرفی اسلام ناب محمدی گفت: امروز طلاب و فضلا از فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی غافل نباشند و از این فضا برای معرفی جریان و تفکر غدیر بهره مند شوند و اسلام محمدی را به دنیا معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ایشان در دیدار جمعی از طلاب و مبلغان اعزامی به مناسبت دهه ولایت، افزود: ما با تاکید و پافشاری بر اصول خود توصیه می کنیم از اختلاف افکنی جلوگیری شود، دشمن با اختلاف بین شیعه و سنی در تلاش است است که به اصل اسلام ضربه بزند.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: طلاب و روحانیان باید با پاسخگویی به شبهه افکنی اعتقادی نسبت به جایگاه امامت، ولایت و رهبری مانع از ایجاد انحراف در جامعه شوند.

این مرجع تقلید، غدیر را سرمایه بزرگی برای همه مسلمانان برشمرد و بیان داشت: موضوع امامت و رهبری مهمترین مساله است، به همین دلیل باید جشن های غدیر بسیار پررنگ برگزار شود و عقاید خود را به دور از تفرقه افکنی و اختلاف و دشمنی به جهانیان معرفی کرد.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که جهان امروز تشنه معارف ناب اهل بیت(ع) است اظهارداشت: امام، مجری برنامه الهی و دستورات پروردگار متعال است، قرآن را اجرا کرده و به عرصه زندگی می آورد و هدایت بشریت را عهده دار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز