حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار دکتر واعظی:

مشکلات اقتصادی باید با تدبیر رفع شود/ باید با جهان تعامل کنیم، نمی شود با دنیا درگیر شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۷:۰۲
کد خبر: ۶۰۷۳۶۷
مشکلات اقتصادی باید با تدبیر رفع شود/ باید با جهان تعامل کنیم، نمی شود با دنیا درگیر شد
حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار رییس‌ دفتر رییس جمهور با بیان اینکه بنده از انبوه مشکلاتی که پیش روی دولت است، مطلع هستم، تصریح کردند: با وجود این باید با تدبیر با مشکلات مواجه شد. ما می خواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم، نمی شود با دنیا درگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار که در دفتر معظم له برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر به دکتر واعظی و دولت، گفتند: سامان دادن و رفع مشکلات اقتصادی بسیار مهم است. درگیری های جناحی نباید موجب ناراحتی و ناامیدی مردم شود.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر اینکه عمل ما باید موجب آبروی اسلام شود، اظهار داشتند: نباید بگذاریم مردم مایوس شوند. باید نگاه جهان به ایران نگاهی مثبت باشد و دنیا ببیند که مردم ایران خوشبخت زندگی می کنند و به چه پیشرفتهایی رسیده اند.

ایشان برگزاری باشکوه همراه با حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم و مایه غرور و امیدواری مردم توصیف و تصریح کردند: از گزارشی که شما ارائه کردید بسیار خوشحال و امیدوار شدم.

مرجع معظم تقلید شیعه با تبریک هفته دولت به دولتمردان و ابلاغ سلام به رییس جمهور، اظهار داشتند: ما هیچ دغدغه و توقعی جز سعادت و خوشبختی مردم نداریم و برای موفقیت دولت و بخصوص شخص آقای دکتر روحانی در این مسیر همواره دعا می کنیم.

ایشان از دولت بابت اعزام عزتمندانه حجاج به سرزمین وحی و تلاشهای گسترده دولت برای حل و فصل تنشهای منطقه ای و بین المللی تقدیر و تشکر کردند.

دکتر محمود واعظی نیز در این دیدار با تبریک عید قربان و عید سعید غدیر، سلام دکتر روحانی را خدمت این مرجع معظم تقلید شیعه ابلاغ کرد و گفت: دکتر روحانی بر ارتباط مستمر اعضای دولت با مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و استفاده از نظرات ایشان تاکید زیادی دارند و امیدواریم دعای خیر علما و مراجع همواره پشت سر دولت و مردم باشد.

رییس دفتر رییس جمهور افزود: دولت تلاش برای ارتقای معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال را در مرکز توجه و تلاشهای خود قرار داده است. در کنار این مهم اما دولت تلاش زیادی برای تقویت ارزشها و اعتقادات مردم و استحکام باورهای دینی مردم داشته و خواهد داشت.

دکتر واعظی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با تعامل با قوای دیگر و نهادها و ارگانهای انقلابی و نخبگان ضمن تقویت آرامش و وحدت و صمیمیت، امنیت را به عنوان بستر همه فعالیتهای سازنده در کشور ارتقا دهیم تا به پیشرفت و توسعه برسیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز