مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم خبر داد

تهیه ۲۱ طرح کاشت توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۳:۱۵
کد خبر: ۶۰۸۸۸۸
تهیه ۲۱ طرح کاشت توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم گفت: ۲۱ طرح کاشت در سه ماه نخست سال جاری توسط واحد طراحی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال جاری ۲۱ طرح کاشت تهیه شده که مساحتی بالغ بر ۳۳۰ هزار مترمربع فضای سبز را شامل می‌شود اظهار کرد: کارشناسان واحد طراحی این سازمان پس از دریافت طرح‌های درخواستی از مناطق هشتگانه شهرداری، فایل‌های ارسالی را بررسی کرده و پس از بازدید از سایت، مستندات لازم تهیه وپس از بررسی کانسپت‌های پیشنهادی چندین طرح کاشت برای ارائه به کارگروه طراحی و توسعه فضای سبز تهیه و سپس نهایی می‌شود که این موضوع پس از بررسی در اداره فنی و معاونت فنی سازمان انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: این کارگروه که برای نظارت و کنترل فضای سبز در مناطق هشتگانه است با عضویت ثابت معاونت فنی تشکیل می‌شود که بسته به نوع فضای سبز طراحی شده از روسا و کارشناسان ادارات فضای سبز مناطق نیز دعوت می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه طرح‌های پیشنهادی پس از بررسی و کار کارشناسی در کارگروه طراحی و توسعه به تصویب نهایی می‌رسد و برای اجرا به مناطق هشت گانه ابلاغ می‌شود گفت: این واحد در سال گذشته تعداد ۴۱ طرح کاشت فضای سبز را تهیه کرد که مساحت بالغ بر ۴۱۰ هزار مترمربع را شامل می‌شد.

وی اذعان کرد: اگر بخواهم از طرح‌های شاخص که در یک سال گذشته طراحی کاشت آن نام ببرم طرح کاشت فضای سبز پروژه غیر همسطح مقداد و شهدای ۱۵ خرداد و میدان مرجعیت را می‌توان نام برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز