استاندار قم:

اتاق اندیشه ورزی محیط زیست تشکیل شود

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۳۲:۰۶
کد خبر: ۶۱۲۲۲۸
اتاق اندیشه ورزی محیط زیست تشکیل شود
استاندار قم تشکیل اتاق اندیشه ورزی در زمینه محیط زیست را خواستار شد و گفت: مسائل زیست محیطی بایستی با استفاده از ظرفیت متخصصین این حوزه حل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در نشست با کارشناسان و فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط با محیط زیست در استان قم بر ضرورت حاکمیت نگاه فرابخشی در راستای حراست از منابع ملی و محیط زیست تاکید کرد.

استاندار قم با تاکید بر پرهیز از نگاه تصدی گرانه دستگاه‌های اجرایی افزود: برون سپاری فعالیت‌ها و افزایش چتر نظارتی و نیز ارائه راهکارهای متناسب با واقعیات جامعه باید در دستور کار مدیران باشد.

صادقی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی در زمینه حفاظت از محیط زیست ادامه داد: بهره گیری از توان تخصصی فارغ التحصیلان رشته‌‌های مرتبط و دلسوزان محیط زیست مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی ضمن درخواست برای تشکیل اتاق اندیشه ورزی و طرح مسائل و مشکلات زیست محیطی گفت: مسئله اشتغال فارغ التحصیلان محیط زیست نیز در این اتاق بررسی و راه حل عملیاتی ارائه شود.

استاندار قم مسئله کارگاه‌های تولید سرب در استان قم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: باید راهکارهای مختلف بررسی و بهترین راه حل در این راستا انتخاب و اجرایی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز