رئیس هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم خبر داد

رقابت ۸ بانوی کونگ‌فوکار قم برای کسب عناوین برتر کشور

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۵۳:۰۴
کد خبر: ۶۱۵۶۵۸
رقابت ۸ بانوی کونگ‌فوکار قم برای کسب عناوین برتر کشور
رئیس هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم گفت: هشت بانوی کونگ‌فوکار قم در دو رده سنی برای کسب عناوین برتر مسابقات قهرمانی کشور با حریفان پیکار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عباسی در این خصوص گفت: اعزام تیم بانوان کونگ‌فوکار استان قم به قصد حضور در رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی بانوان ایران در سبک کونگ‌فو پرتوآ انجام شد و این تیم در اوزان مختلف با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان تهران اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رئیس هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم اضافه کرد: تیم اعزامی بانوان هیأت‌ قم در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به میدان می‌رود، در حالی که نمایندگان قم در تیم رده سنی نوجوانان برای کسب مدال‌های اوزان منهای 48، 51، 54 و 60 کیلوگرم مبارزه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم رده سنی بزرگسالان نیز در اوزان منهای 45، 67 و 80 کیلوگرم به میدان می‌رود و خانم صفرلو به عنوان مربی این تیم را هدایت می‌کند، ضمن اینکه خانم معصومه پیرایش به عنوان سرپرست در کنار تیم اعزامی هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم حضور دارد.

عباسی با اشاره به اسامی نفراتی اعزامی قم به پیکارهای رده سنی بزرگسالان این دوره، ابراز کرد: فاطمه رودگر دارایی در وزن منهای 45 کیلوگرم، زهرا احمدی به همراه فاطمه فروزنده در وزن منهای 67 کیلوگرم و محدثه پناه‌زاده در وزن منهای 80 کیلوگرم به میدان می‌روند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات نیز سمانه ابوالحسنی در وزن منهای 40 کیلوگرم، سارا احمدی‌پور در وزن منهای 51 کیلوگرم، مائده معصومی در وزن منهای 54 کیلوگرم و سونیا لسانـی در وزن منهای 60 کیلوگرم برای کسب مدال مبارزه خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز