با موضوع « اقامه نماز ظهر عاشورا »

دومین سوگواره عکس موبایلی قاب قرمز برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۷:۳۸:۲۸
کد خبر: ۶۱۸۱۷۴
دومین سوگواره عکس موبایلی قاب قرمز برگزار می شود
رییس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قم گفت: دومین سوگواره عکس موبایلی قاب قرمز با موضوع « اقامه نماز ظهر عاشورا » ویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدتلخابی در این خصوص اظهار داشت:تمام بیمه شدگان و مستمری بگیران می توانند برای شرکت در این سوگواره عکس، آثار خود با موضوع اقامه نماز ظهر عاشورا در استان قم را از طریق تلگرام به شماره 09331487131 ارسال نمایند.

وی افزود: درج نام و نام خانوادگی عکاس به همراه شماره بیمه شده و همچنین مکان عکس برداری در زمان ارسال عکس الزامی است.

وی ادامه داد:دومین سوگواره عکاسی قاب قرمز با هدف ارج نهادن به اقامه نماز ظهر روز عاشورا در شهر مقدس قم برگزار می شود و پس از داوری به  10 اثر برگزیده ارسالی هدایایی تعلق می گیرد.

تلخابی افزود:این سوگواره به گونه ای برنامه ریزی شده است تا همه بیمه شدگان و مستمری بگیران با استفاده از تلفن همراه بتوانند در آن شرکت و آثار خود را ارائه کنند.

رییس روابط عمومی تامین اجتماعی استان قم اضافه کرد:داوری سوگواره عکس قاب قرمز با همکاری اساتید و کارشناسان رشته عکاسی انجام می شود.

وی ادامه داد:عکس های برگزیده این سوگواره در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم به نشانی www.qom.tamin.ir  در معرض دید عموم کاربران قرار می گیرد.

تلخابی بیان کرد: در نخستین سوگواره عکس قاب قرمز که محرم سال گذشته برگزار شد 48 نفر شرکت کردند و به صاحبان 5 اثر برگزیده جوایزی اهدا شد.

بر اساس این گزارش،هر شرکت کننده می تواند 3 اثر به سوگواره ارسال کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز