همزمان با ایام اربعین حسینی(ع)؛

۲۵۰ هزار زائر مهمان سفره کریمه اهل بیت(ع) می‌شوند

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۸:۴۰
کد خبر: ۶۲۵۳۵۰
۲۵۰ هزار زائر مهمان سفره کریمه اهل بیت(ع) می‌شوند
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از توزیع روزانه ۴ تا ۹ هزار غذای گرم و میزبانی موکب حرم حضرت معصومه از ۲۵۰ هزار زائر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدجواد جهانگیرزاده در جلسه ستاد اربعین استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با ارائه گزارشی از برنامه‌های موکب حرم حضرت معصومه(س) در ایام اربعین، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از خادمان حرم حضرت معصومه(س) در این ایام به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: مراسم سخنرانی همه روزه بعد از نام ظهر و مغرب و عشا توسط حجج اسلام میرباقری، ماندگاری و پناهیان برگزار خواهد شد.

وی از حضور سفیران کریمه در موکب‌های فعال در راهپیمایی اربعین خبر داد و گفت: این خادمان در ۵۰۰ موکب فعال در راهپیمایی اربعین حضور یافته و بسته‌های فرهنگی حاوی پرچم حرم حضرت معصومه(ع) را به موکب‌ها اهدا خواهند کرد.

جهانگیرزاده از فعالیت بیش از ۳۰۰ تن از خادمان در بخش فرهنگی خبر داد و گفت: روزانه میزبان ۵ هزار نفر از زائران حسینی(ع) هستیم و امکان اسکان آنها فراهم آورده می‌شود.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: در هر وعده غذایی از ۴ تا ۹ هزار پرس غذای گرم بین زائران توزیع خواهد شد و بیش از ۲۵۰ هزار نفر در مجموع بر سر سفره کریمه اهل بیت(ع) حضور پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ ماشین لباس‌شویی برای شست‌شوی لباس زائران تعبیه شده است، افزود: مجموعه‌های رسانه‌ای مرکز قم و مرکز ملی صدا و سیما در موکب حضرت معصومه(س) میزبانی خواهند شد و با نصب دستگاه «اس ان جی» کلیه امکان پخش مستقیم برنامه‌ها فراهم می‌شود.

جهانگیرزاده از استقرار درمانگاه آستان مقدس با همکاری هلال احمر هم خبر داد و افزود: این درمانگاه برای خانم‌ها و آقایان و با حضور بیش از ۴۰ پزشک، امدادگر و پرستار خدمات درمانی به زائران ارائه خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز