در بخش آموزش همگانی

روابط عمومی آبفای قم موفق به کسب رتبه برتر کشور شد

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۲:۵۱
کد خبر: ۶۲۷۷۸۸
روابط عمومی آبفای قم موفق به کسب رتبه برتر کشور شد
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم موفق به کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت آب و فاضلاب کشور در بخش آموزش همگانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت آب و فاضلاب کشور با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این مراسم با اهدا لوح و تندیس از روابط عمومی‌های برتر در بخش‌های مختلف هفتمین جشنواره تجلیل شد که در بخش آموزش همگانی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم به عنوان یکی از رتبه‌های برتر این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در لوح تقدیر خود خطاب به محمد کربلایی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب قم آورده است: رشد و توسعه صنعت بزرگ آب و فاضلاب، مدیون تلاش بی‌وقفه و بی‌دریغ مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و عمر گران‌بهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌اند.

حمیدرضا جانباز با تبریک موفقیت کسب شده در بخش آموزش همگانی توسط روابط عمومی آبفای قم در هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت آب و فاضلاب کشور، از تلاش‌های صورت گرفته در راستای کسب این رتبه تقدیر کرده است.

یادآور می‌شود شرکت آب و فاضلاب استان قم طی سال‌های گذشته اقدامات چشمگیری را در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب به ویژه در بین دانش‌آموزان به انجام رسانیده است.

اجرای طرح حامیان آب در 520 مدرسه ابتدایی، انتخاب 4 هزار و 400 حامی آب در مدارس، اجرای برنامه‌های آموزشی، نمایشی و ترویجی در مدارس، برگزاری جشنواره آب صدای زندگی بخشی از فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب در این زمینه به شمار می‌رود.

 

نظر شما