دیدار مدیرکل تامین اجتماعی قم با هیات مدیره مجمع نمایندگان کارگران استان

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۱:۲۸
کد خبر: ۶۲۸۶۷۷
دیدار مدیرکل تامین اجتماعی قم با هیات مدیره مجمع نمایندگان کارگران استان
مدیرکل تامین اجتماعی قم با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مجمع نمایندگان کارگری استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی اصغر دادخواه در این دیدار گفت: کارگران از شریف ترین بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی هستند و همه ما به پیروی از پیامبر گرامی اسلام ، دستان کارگران عزیز و زحمت کش را می بوسیم و بر این بوسه افتخار می کنیم.

وی تعامل سازمان تامین اجتماعی با جامعه کارگری را ضروری دانست و افزود:دغدغه های کارگران به عنوان بخش بزرگی از جامعه مخاطبان سازمان همواره برای مدیران تامین اجتماعی مهم بوده و ما خود را ملزم به پیگیری و رفع مشکلات این عزیزان می دانیم.

مدیرکل تامین اجتماعی قم خاطرنشان ساخت:این اداره کل آماده انعقاد تفاهم نامه با مجمع نمایندگان کارگری در راستای آموزش مباحث بیمه ای به کارگران می باشد.

دادخواه تصریح کرد:تاکنون 19 هزار و پانصد کارگر ساختمانی در استان قم زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

وی گفت:33 هزار بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان قم هستند که ماهانه رقمی بالغ بر پنجاه میلیارد تومان به این عزیزان پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سازمان تامین اجتماعی تاکنون بیش از 12 خدمت الکترونیک در مجموعه بیمه و درمان ارائه نموده که علاوه بر کاهش روزانه هزاران سفر درون شهری بیمه شدگان،کارفرمایان و مستمری بگیران، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوا داشته است.

دادخواه از نسخه الکترونیک ، بازرسی الکترونیک، پرونده الکترونیک و نامنویسی متمرکز به عنوان 4 طرح مهم خدمات الکترونیک در دست اجرای سازمان تامین اجتماعی در استان قم نام برد.

مدیرعامل مجمع نمایندگان کارگری استان قم نیز در این دیدار گفت:فعالیت های تامین اجتماعی در استان قم مطلوب بوده و کارگران از خدمات رسانی این سازمان رضایت دارند.

عباسعلی جابری افزود:علی رغم عملکرد مناسب تامین اجتماعی در قم، امکانات درمانی سازمان در این استان جوابگوی انبوه مراجعان نیست.

وی تصریح کرد:قم در مسیر اتصال جنوب به شمال کشور بوده و سالانه میلیونها نفر از این استان تردد می کنند و بالطبع مجموعه بیمه و بخصوص درمان تامین اجتماعی در قم باید با امکانات بیشتری به این خیل عظیم زائران خدمت رسانی کند.

این مقام کارگری استان قم اظهار کرد:انتظار جامعه کارگری استان قم از مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی افزایش مراکز ملکی درمانی بویژه پیگیری احداث دومین بیمارستان تامین اجتماعی در شهر قم می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز