توزیع ۷۵ تن مرغ منجمد در قم/کاهش قیمت گوشت در قم

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۸:۳۸
کد خبر: ۶۳۱۳۲۸
توزیع ۷۵ تن مرغ منجمد در قم/کاهش قیمت گوشت در قم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: طی دو ماه اخیر، 75 تن گوشت مرغ منجمد به قیمت کیلویی 5700 تومان در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا طلایی در کارگروه تنظیم بازار و تامین ارزاق استان قم که در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت قیمت گوشت در استان قم اظهار کرد: قیمت بره نر در استان کاهش پیدا کرده است، اما شاهد پایین آمدن قیمت گوشت در قصابی‌های قم نبودیم، از طرف دیگر تا 10 روز آینده گوجه فرنگی جیرفت و بندرعباس وارد بازار می‌شود و قیمت این محصول در استان قم کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در ماه محرم برای توزیع شکر در استان قم محدودیتی نداشتیم، همچنین طی دو ماه اخیر، 75 تن مرغ منجمد به قیمت کیلویی 5700 تومان را در استان توزیع کردیم، در این مدت نیز کار توزیع گوشت وارداتی به قیمت کیلویی 34 هزار تومان در استان قم صورت گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: باید گزارش تحلیلی توسط اتاق اصناف در خصوص فرصت‌های اقتصادی در استان تهیه و این گزارش به معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ارائه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید گزارشی در خصوص قیمت‌های کالاها در استان قم در مقایسه با استان‌های دیگر توسط کارگروهی تدوین شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز