آغاز به کار دارالشفاء حضرت معصومه(س) در کربلا

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۳۲۳۵۰
آغاز به کار دارالشفاء حضرت معصومه(س) در کربلا
سرپرست تیم درمان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در موکب اهالی قم المقدسه گفت: با توجه درخواست مدیران موکب حضرت فاطمه معصومه (س) اهالی قم المقدسه و حضور میلیونی زائرین اربعین حسینی و همراهی و همکاری همیشگی جمعیت هلال احمر، تیم امداد و درمان جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به زائران حسینی به کربلا اعزام شدند.حاجی رضا تکمیل شده

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی موکب اهالی قم المقدسه، علی حاجی رضا اظهار کرد: در سومین سال متوالی و همانند سالهای گذشته به منظور ارایه خدمات درمانی به زائرین،  تیمی 22 نفره از پزشکان، پرستاران،  امدادگران و نجاتگران در موکب اهالی قم المقدسه استقرار پیدا کردند.

وی افزود: فعالیت تیم اعزامی جمعیت هلال احمر در سه بخش درمان، بهداشت محیط و ایمنی موکب خواهد بود و در بخش خواهران و برادران به طور کامل به خدمت رسانی خواهیم پرداخت.

حاجی رضا با بیان اینکه خدماتی از قبیل کمک های اولیه ، کنترل فشار خون و کنترل علائم حیاتی به زائرین ارایه می شود، گفت: تمام اقلام دارویی مورد نیز از چند ماه زودتر لیست شد و همه این اقلام از ایران به عراق انتقال داده شده است و داروخانه دارالشفاء نیز کامل می باشد.

وی تأکید کرد: تمامی خدمات دارالشفاء  حضرت معصومه(س) به زائرین به صورت شبانه روزی و رایگان می باشد و تا  دو روز پس از اربعین نیز این درمانگاه به زائرین خدمات درمانی ارائه می نماید.

سرپرست تیم درمان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تیم درمانی دارالشفاء موکب ضمن ارائه خدمات به زائرین مستقر، در صورت ضرورت به سایر بیماران خارج از موکب نیز خدمات ارائه خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز