نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

اجتماع اربعین نمایانگر اتحاد جهان اسلام است

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۹:۲۳
کد خبر: ۶۳۳۴۱۴
اجتماع اربعین نمایانگر اتحاد جهان اسلام است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اجتماع اربعین حسینی نمایانگر اتحاد جهان اسلام است، گفت: حضور میلیونی در اربعین حسینی ناشی از جاذبه مغناطیسی سیدالشهدا (ع) است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علی سعیدی با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا، اظهار کرد: اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا و سیل عظیم زائرین اربعین حسینی ناشی از محبت و ارادت مردم و جاذبه دستگاه امام حسین (ع) است.

نماینده ولی ‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اجتماع اربعین حسینی نمایانگر اتحاد جهان اسلام است، تصریح کرد: حضور میلیونی در اربعین حسینی ناشی از جاذبه مغناطیسی سیدالشهدا (ع) است.

وی افزود: اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا بزرگترین کنگره مسلمانان و شیعیان در جهان و نماد اقتدار و عزتمندی و عظمت اسلام ناب محمدی (ص) در جهان است.

سعیدی با اشاره به تلاش‌های گسترده و شبانه‌روزی دشمنان برای جلوگیری از انتشار و رسانه‌ای کردن حضور گسترده و میلیونی زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام تمام تلاش خود را می‌کنند تا اصل دین به گوش مردم جهان نرسد، اما راهپیمایی و اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا عظمت اسلام ناب محمدی (ص) را به گوش مردم جهان می‌رساند.

 

نظر شما