سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد

اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین در مسجد مقدس جمکران

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۰:۲۳
کد خبر: ۶۳۴۲۳۹
اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین در مسجد مقدس جمکران
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم بزرگ عزاداری روز اربعین با عنوان عهد اربعینی در این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابراهیم صدوقی به تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران ویژه ایام اربعین با عنوان «عهد اربعینی» پرداخت و اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران در روز اربعین اجتماع بزرگ عزاداران حسینی و جاماندگان اربعین کربلا را رأس ساعت ١٥:٣٠ در صحن جامع امام مهدی(علیه‌السلام) برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این اجتماع عظیم متشکل از هیئت‌های مختلف شهر قم بوده و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی مداحان اهل‌بیت(علیهم‌السلام) همراه است. در این مراسم زیارت اربعین نیز قرائت خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تبیین اقدامات صورت گرفته برای اسکان زائرین گفت: از ششم آبان ماه ظرفیت اسکان در مسجد مقدس جمکران را برای زائرینی که در مسیر رفت یا برگشت کربلای معلی هستند فعال کردیم و به‌طور متوسط امکان اسکان شبانه سه هزار نفر را در شبستان‌های این مکان مقدس داریم.

صدوقی با اشاره به اسکان حدود ٧٥ هزار زائر کربلای معلی در سال‌های گذشته در شبستان‌های کربلا، بقیع، امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) و حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) خاطرنشان کرد: چایخانه‌های صلواتی مسجد مقدس جمکران نیز در این ایام آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز