نشست زمین در ایستگاه مترو قم

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۳۷۵۱۰
نشست زمین در ایستگاه مترو قم
معاون شهردار قم علت نشست زمین در محدوده یکی از ایستگاه‌های مترو قم را شکستگی لوله آب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این مسئله تلفات جانی نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن در خصوص نشست زمین در نزدیکی یکی از ایستگاههای مترو در خیابان شاه ابراهیم اظهار داشت: در حال حاضر برای خطA مترو قم ۶ ایستگاه پیش بینی شده که ما در حال ساخت یکی از این ایستگاهها به نام ایستگاه A۱۲ دچار مشکلی شدیم که این مسئله مرتفع شده است.

وی با بیان این که ایستگاه A۱۲ مترو قم در تقاطع خیابان سوم خرداد و شاه ابراهیم و حد فاصل ایستگاه میدان کشاورز و ایستگاه میدان معصومیه قرار دارد، گفت: در جریان عملیات ساخت و ساز ایستگاه مترو در این نقطه، نشتی آب به صورت زیرسطحی باعث میشود که محدوده ایستگاه مترو نشست کند و همین نشست اندک باعث میشود تا فشاری به لوله اصلی آب وارد شده و شکسته شود و در نتیجه آب به داخل تونل مترو و ایستگاه مذکور وارد شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم اضافه کرد: به علت مشکل ایجاد شده، کار ساخت ایستگاه متوقف شد و خوشبختانه همه مجموعهها فعال هستند تا کار تخلیه آب از داخل تونل و مجموعه ایستگاه به خوبی و با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با بیان این که در پی این اتفاق، بخشی از تونل مترو درگیر مشکل شده است، گفت: بلافاصله بعد از اتفاق رخ داده، جریان آب و گاز قطع شد و البته خوشبختانه هیچ تلفات انسانی در این حادثه نداشتیم.

قاری قرآن در پایان با بیان این که اوضاع تحت کنترل است و مشکلی وجود ندارد، گفت: احتمالا تا ۲ یا ۳روز آینده مشکل به صورت کامل برطرف میشود و البته ما برای خارج کردن آب، نیاز به یک حفاری از سطح رو خیابان داریم تا آب را به صورت کامل از محدوده ایستگاه و تونل خارج کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز