با ابلاغ حکم انتصاب از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی قم

سرپرست جدید مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی قم معرفی شد

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۲:۱۱
کد خبر: ۶۴۰۵۴۸
طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، سرپرست جدید مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی قم معارفه و از زحمات دکتر اشراقی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، طی مراسمی با حضور دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان مرکز، دکتر فروغی به عنوان سرپرست جدید مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی قم معرفی و از خدمات دکتر اشراقی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم دکتر ایرانی‌خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع‌الاول و پیروزی مجاهدان و مدافعان اسلام بر دشمنان شریعت و بشریت گفت: به نوبه خودم از زحمات شبانه‌روزی پرسنل خدوم بیمارستان شهید بهشتی و ریاست پیشین این مجموعه که علیرغم تمام کاستی‌ها در انجام وظایف کوتاهی نکردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تاخیر در پرداخت حق الزحمه پرسنل درمانی استان تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور و این قبیل مسائل گذراست و در تاریخ انقلاب اسلامی مشکلات بسیار بزرگتر را پشت سر گذاشته ایم و ان شاالله به همت خادمان نظام دشواریهای این دوره گذرا با شکیبایی، استواری و تدبیر تمام خواهد شد.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب و تداوم اجرای پرقدرت طرح تحول نظام سلامت در کشور یادآور شد: هر کسی در هر جایگاهی باید به نوبه خود در رفع مشکلات تلاش کند و لازم است با بازنگری مجدد در شیوه های انجام کارها و اصلاح برخی فرآیند ها از هدر رفت منابع در موارد غیرضرور جلوگیری شود.

دکتر ایرانی خواه ضمن بیان این نکته که کارهای بسیاری هنوز برزمین مانده است و نگاه ما رو به جلو و تلاش بیشتر است ادامه  داد: کسب رضایت مردم و ارائه خدمات مناسب درمانی از مهمترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی قم است بنابراین نقد منصفانه به عملکرد می‌تواند در انجام بهتر امور، بسیار راه گشا و موثر باشد.

رییس دانشگاه در ادامه ابراز داشت: من هم از زحمات دکتر اشراقی تشکر می‌کنم که در دوران قبول مسئولیت این مرکز، منشا خدمات بسیاری بودند و همچنین برای دکتر فروغی در این مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم.

دکتر محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این نکته که قبول مسئولیت توفیقی است برای ادای دین به مردم گفت: در کنار توسعه خدمات و تکریم ارباب رجوع، لازم است رضایت پرسنل را نیز جلب کرد و این مهم از اولویتهای کاری معاونت درمان دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های برنامه‌ریزی در وزارت بهداشت و دانشگاه، مقوله اقتصاد سلامت و استفاده درست و مناسب از منابع است چون هم منابع دارای محدویت است و هم هدر رفت منابع به ضرر بیمارستان و بیماران است.  بنابراین اگر این مقوله به درستی اجرا شود بسیاری از معضلات این حوزه حساس مرتفع می‌شود.

دکتر اشراقی رییس پیشین مجتمع درمانی شهید بهشتی ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ تمامی کارکنان این مرکز علیرغم تمام کاستی ها و مشکلات بیان داشت: با توجه به سابقه کار من در اکثر بیمارستان‌های قم، پرسنل این مرکز از بهترین پرسنل دانشگاه محسوب می‌شوند بنابراین این بیمارستان پتانیسل خیلی بیشتری دارد.

وی در ادامه یادآور شد: از اعتماد دکتر ایرانی خواه تشکر می‌کنم که توفیق خدمت به مردم شریف قم را در جوار کریمه اهل بیت(س) را برای من فراهم کرد و امیدوارم دکتر فروغی در این مسئولیت جدید به پشتوانه این پرسنل توانمند موفق باشد.

در ادامه این مراسم، دکتر فروغی رییس مجتمع درمانی شهید بهشتی گفت: من در ابتدا تشکر می‌کنم از اعتمادی که ریاست دانشگاه به من داشت و امیدوارم با اتکا به کارکنان پرتلاش مرکز بتوانم راه دکتر اشراقی را ادامه دهم چون ایشان بسیار پر تلاش و اثرگذار بود.

وی با اشاره به جایگاه بیمارستان شهید بهشتی در حوزه درمان قم افزود: این مرکز مهمترین بیمارستان استان و از بزرگترین بیمارستانهای کشور است و بسیاری از امور توسعه ای در حوزه آموزشی با محوریت این بیمارستان است و در عین حال ضریب اشغال تخت بسیار بالایی هم دارد که این بیانگر این موضوع است که برای کسب رضایت مراجعان و ارائه خدمات مطلوب، تلاش مضاعف و همدلی زیادی را می طلبد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز