فرماندار قم اعلام کرد

افزایش فضای سبز شهر قم در دو سال اخیر

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۴۱۶۰۳
افزایش فضای سبز شهر قم در دو سال اخیر
فرماندار قم با اشاره به رشد چشمگیر فضای سبز شهر قم بر لزوم همکاری مدیران شهر برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رضا سیار با اشاره به رشد چشمگیر فضای سبز شهر قم اظهار داشت: در توسعه فضای سبز یکی از چالش‌های اصلی تأمین آب است که در این زمینه چاره اندیشی های جدی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار قم با بیان اینکه تأمین آب مورد نیاز فضای سبز شهر قم نیازمند همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها است افزود: در این زمینه شهرداری و سازمان امور آب تعاملات خوبی داشتند و روند تأمین آب فضای سبز شهر رو به بهبودی است.

وی به صدور و واگذاری پروانه تعدادی از چاه‌های شهر برای فضای سبز به شهرداری اشاره کرد و گفت: در هر برنامه ریزی برای توسعه فضای سبز با تأمین آب مورد توجه قرار گیرد از همین رو بنا شد بخشی از پساب تصفیه خانه جامع با هماهنگی‌ها صورت گرفته به موضوع تخصیص یابد.

سیار با تاکید براینکه برنامه ریزی‌ها برای استفاده از پساب تصفیه خانه جامع برای آبیاری بوستان 400 هکتاری ثامن و حاشیه بزرگراه است عنوان کرد: مشکل تأمین آب فضای سبز حاشیه بزرگراه با آبرسانی تانکری رفع می‌شد که اینکه انتقال آب از تصفیه خانه در دستور کار است.

فرماندار قم تأمین آب فضای سبز شهر از تصفیه خانه جامع را منبع آبی پایدار دانست و خاطرنشان کرد: این دست اقدامات زیربنایی خوب است و می‌تواند در اجرای طرح‌های توسعه کاشت نهال رشد چشمگیری را به همراه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز