مدیر کتابستان رضوی خبر داد

جشنواره فروش با ۳۰ درصد تخفیف در کتابستان رضوی قم

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۲:۵۶
کد خبر: ۶۴۳۳۵۹
جشنواره فروش با ۳۰ درصد تخفیف در کتابستان رضوی قم
مهدی جوکار مدیر کتابستان رضوی با اشاره به توجه ویژه کتابستان رضوی به اجناس ایرانی و جشنواره تخفیفات در کتابستان رضوی اظهار داشت : از 9 لغایت 17 ربیع‌الاول طبق برنامه‌ریزی‌ها جشنواره فروش با 30 درصد تخفیف در همه بخش‌ها در کتابستان رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، مهدی جوکار در نشست خبری که در کتابستان رضوی برگزار شد، با اشاره به رویکرد این موسسه فرهنگی اظهار داشت: بیش از سه سال از افتتاح مرکز کتابستان رضوی می‌گذرد که از یک سال پیش به علت تغییر در مدیریت، با تفاهمی که بین بنیاد پژوهش اسلامی آستان قدس رضوی و کتابستان صورت پذیرفت رویکرد این موسسه دارای تغییراتی شد.

وی با بیان اینکه بیش از 40 هزار عنوان کتاب پالایش‌شده در کتابستان رضوی قم وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه این کتاب‌ها فیلتر شده و متناسب بافرهنگ و سلایق مختلف بوده و همه آن‌ها متناسب با تفکر اسلامی و ایرانی در کتابستان وجود دارد.

مدیر کتابستان رضوی ابراز کرد: در این مجموعه بخش‌های مختلفی برای همه اعضای خانواده و متناسب با سلایق آن‌ها شامل محصولات فرهنگی، کتاب، صنایع‌دستی، لوازم‌التحریر، حجاب و بازی‌های فکری برای سنین مختلف پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به توجه ویژه کتابستان رضوی به اجناس ایرانی تصریح کرد: جز در موارد اضطرار و برای یکدستی اجناس، آن‌هم فقط در بخش لوازم‌التحریر و بازی‌های فکری هیچ محصول خارجی در این فروشگاه وجود ندارد.

جوکار، برگزاری جشنواره تخفیفات در کتابستان رضوی را مدنظر قرار داد و افزود: از 9 لغایت 17 ربیع‌الاول طبق برنامه‌ریزی‌ها جشنواره فروش با 30 درصد تخفیف در همه بخش‌ها در کتابستان رضوی اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر ارائه سبد کتاب برای افزایش رضایتمندی و کمک برای بهبود انتخاب‌ها، عنوان کرد: برای کمک به انتخاب مناسب مشتریان در خرید کتاب، در این مجموعه با مشاوره‌هایی که صورت می‌گیرد متناسب با نیاز، سلیقه و هزینه کتاب‌های موردنیاز به افراد معرفی می‌شود.

مدیر کتابستان رضوی با اشاره به همکاری این مجموعه با 200 ناشر یادآور شد: گردش مالی مجموعه کتابستان در یک سال اخیر 9 برابر شده است، ولی این درآمد فقط کمک به خارج شدن از زیان دهی و تأمین هزینه‌ها بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز