به مناسبت آغاز هفته وحدت

آئین شعر خوانی اساتید و شاعران شیعه و اهل سنت در قم برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۷:۴۵:۰۷
کد خبر: ۶۴۳۸۹۶
آئین شعر خوانی اساتید و شاعران شیعه و اهل سنت در قم برگزار شد
آئین شعرخوانی اساتید و شاعران شیعه و اهل سنت با حضور آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت هفته وحدت در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد رسول خدا و امام صادق (ع) آئین شعر خوانی اساتید و شاعران شیعه و اهل سنت در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام گل زاده معاون امور فرهنگی و پژوهشی مجمع جهانی تقریب، حجت الاسلام حسینی مشاور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

حاج عباس حیدرزاده در این مراسم در خصوص سیره و شخصیت پیامبر (ص) به مدیحه سرایی پرداخت و آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به سخنرانی پرداخت.

آیت الله اراکی در این مراسم گفت: قدرت عشق به اهل بیت در جامعه اسلامی قدرت بسیار بزرگی است، 90 درصد از مسلمانان جهان به محمد و آل ومحمد عشق می‌ورزند، اهل سنت برای امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) شعر می گویند که نشان دهنده عشق و علاقه به ائمه (ع) است.

وی تصریح کرد: اگر جامعه اسلامی حول محور رسول خدا و اهل بیت جمع شود راه هدایت به سوی مردم باز می‌شود، باید محبت به رسول خدا را در جامعه اسلامی ایجاد کنیم و اگر شور محبت به محمد و آل محمد ایجاد شود زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود.

استاد مجاهدی دبیر شعر آئینی، عباس شاه زیدی، امجد ویسی، فیاض حسنلو و سید محمد جواد شرافت نیز در این مراسم در خصوص سیره و شخصیت پیامبر (ص) به شعرخوانی پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز