خیابان ارم قم پیاده راه می شود

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۴۸:۰۹
کد خبر: ۶۴۶۷۷۴
خیابان ارم قم پیاده راه می شود
شهردار منطقه هفت قم از آغاز عملیات پیاده راه سازی خیابان ارم، حد فاصل سه راه بازار و ابتدای خیابان انقلاب با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال خبر داد و گفت: زمان اجرای این طرح چهار ماه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا اقبالیان تبدیل معابر اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با هدف حذف ترافیک خودرو، افزایش ایمنی و سهولت در آمد و شد زائران و شهروندان، حفظ آراستگی و زیبایی منظر شهری را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

وی ادامه داد: طرح پیاده راه سازی معابر اطراف حرم مطهر و بافت تاریخی و قدیمی بازار و اطراف آن از چند سال قبل آغاز شده و با اجرای پیاده راه سازی خیابان ارم، طرح های اجرا شده به هم متصل می شود.

وی اضافه کرد: از سال های گذشته و در مراحل نخستین احداث پیاده راه سازی معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، اجرای طرح باغ راه بهار، کوچه 9 خیابان ارم (آب انبار سید عرب) و خیابان حضرتی حد فاصل پل بازار تا خیابان ارم عملیاتی شده و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: ایستگاه های اتوبوس و تاکسی واقع در طرح پیاده راه سازی خیابان ارم، در مکان های مجاور جانمایی شده که محل استقرار آنها بوسیله نصب بنر در محل های قبلی ایستگاه ها و همچنین در طول مسیر طرح اطلاع رسانی شده است.

اقبالیان در پایان ضمن تشکر از شهروندان و کسبه خیابان ارم از همراهی و همدلی ایشان در اجرای طرح های عمرانی هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: اجرای طرح های عمرانی با توجه به شرایط خاص محله ها و معابر هسته مرکزی شهر و بافت فرسوده با مشکلات متعددی مواجه است ولی تجربه و سابقه همکاری شهروندان و به خصوص کسبه، اجرای طرح های عمرانی را تسریع نموده است.

 

نظر شما