مدیرکل روابط عمومی استانداری قم خبر داد

تجلیل از ۲۷ پژوهشگر و فناور برگزیده استان قم

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۴۹:۴۶
کد خبر: ۶۴۶۷۷۷
تجلیل از ۲۷ پژوهشگر و فناور برگزیده استان قم
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم گفت:27 پژوهشگر و فناور برگزیده استان قم در بخش‌های مختلف، فردا یکشنبه 19 آذر ماه در هجدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان قم تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم، سید رضا طباطبایی با اشاره به برنامه‌های هجدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 96 استان قم اظهار کرد: در این مراسم از 27 پژوهشگر و فناور برگزیده استان قم در بخش‌های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه افراد منتخب طی یک فراخوان عمومی و بر اساس شیوه نامه و مستنداتی ارزیابی و انتخاب شده‌اند تصریح کرد: پنج سهمیه انتخابی مربوط به پژوهش‌های اعضای هیأت علمی، 6 سهمیه متعلق به  پژوهش‌های معلمین و دانش آموزان، چهار سهمیه مربوط به کارکنان دستگاه‌های اجرایی، چهار سهمیه برای پژوهش‌های علوم دینی و حوزوی و دو سهمیه هم برای پژوهش‌های دانشجویی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم افزود: 6 سهمیه نیز برای فناوران، صنعتگران و ایده‌های برتر استان در نظر گرفته شده است.

هجدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 96 استان قم ساعت 9 صبح فردا یکشنبه 19 آذر  ماه در محل سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی قم  واقع در خیابان شهید لواسانی (ساحلی) برگزار می شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه