شهردار منطقه سه قم:

بوستان میلاد و دانشجو به زودی به بهره برداری می‌رسد

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۱:۵۰
کد خبر: ۶۴۸۲۸۹
بوستان میلاد و دانشجو به زودی به بهره برداری می‌رسد
شهردار منطقه سه قم از تکمیل عملیات اجرایی احداث بوستان میلاد و دانشجو در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدشمس‌الدین نعمتی بابیان اینکه دو بوستان میلاد و دانشجو در منطقه سه تکمیل شده و قابل بهره برداری و افتتاح می باشد، اظهار کرد: بوستان میلاد در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) انتهای بلوار حاجی زاده به مساحت ۱۹ هزار و ۵۱۵ مترمربع احداث شده تا شهروندان و زائرین از امکانات آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به امکانات و مشخصات بوستان دانشجو، خاطرنشان کرد: بوستان دانشجو در جاده قدیم تهران محدوده بلوار شهید خداکرم به مساحت ۲۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تجهیز شد.

نعمتی با بیان اینکه در قالب همین پروژه‌ها در ماه اخیر چند جایگاه آب خوری به امکانات بوستا‌ن‌های میلاد، فدک، لاله و امام حسن مجتبی(ع) اضافه شد، تصریح کرد: ۶۴ بوستان در منطقه سه وجود دارد که از این تعداد سه بوستان فدک، شهید بنیادی و لاله شاخص هستند.

وی با تاکید بر اینکه بوستان  فدک به وسعت 14.1 هکتار به عنوان استراحتگاه زائرین مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: این بوستان که در محدوده میدان 72 تن واقع شده طی سال‌های اخیر با اجرای پروژه‌های متعددی تبدیل به کمپ زائرین شده که خدمات مختلف در ایام زائرپذیر در قم در این بوستان به شهروندان ارائه می‌شود.

نظر شما