آیت الله سعیدی:

خوش‌رویی در خدمت به زائران خصوصیت «شهید ایمانی» بود

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۴۹۷۷۵
خوش‌رویی در خدمت به زائران خصوصیت «شهید ایمانی» بود
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت مهدی ایمانی، خوش رویی در خدمت به زائران حرم مطهر را خصوصیت این شهید مدافع حرم دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، متن پیام آیت الله سید محمد سعیدی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»؛ از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند. (احزاب آیه ۲۳)

شهادت خادم خالص و ارزشی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، شهید مهدی ایمانی که در ادامه مسیر خادمی، به جمع شهدای مدافع حرم عمه سادات حضرت زینب سلام الله علیها پیوست، اندوهی ژرف بر دل دوستداران و محبان اهل بیت که جسارت به ساحت مقدس و نورانی خاندان عصمت و طهارت را بر نمی‌تابند و به امید پاکسازی شر هر نوع عداوت و تکفیر در جهان، سر از پا نمی‌شناسند، نهاد.

همه ما شریک غم پدر و مادر و همسر و فرزندان این جوان ارزشی و سرافرازیم. شهادت، پاداشی الهی برای این شهید بزرگوار است که ثمره عمری خدمت و ابراز ارادت در مکتب اهل بیت علیهم السلام و پوشیدن سال‌ها لباس خادمی بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها می‌باشد.

آنچه که از این شهید عزیز در اذهان دوستان و خادمان حرم کریمه اهل بیت علیهاالسلام نقش بسته، خوش رویی در خدمت به زائران، سادگی و بی آلایشی و عشق به شهادت بود.

اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندانش و به تمامی خادمان مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، تبریک و تسلیت می گویم و برای آنان صبر و سکینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت می کنم و یاد شهیدان حجت الاسلام والمسلمین محمد علی قلی زاده، مصطفی نبی لو، مجید مختاری فر، علی اکبر عربی، مجید عسگری جمکرانی که در کسوت خادمی حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام بودند و سایر شهدای مدافع حرم را گرامی می دارم.

بر اساس این گزارش، آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم، به همراه معاونان، مدیران و خادمان آستان حضرت معصومه(س) در منزل شهید مدافع حرم، مهدی ایمانی حضور یافت.

حجت الاسلام ضیائی در این مراسم گفت: کسانی که در زندگی خود غیر از خدا را انتخاب می کنند، هرچند به ظاهر زنده باشند، ولی مردگانی بیش نیستند، ولی افرادی که خدا را انتخاب می کنند، اگر هم در راه خدا کشته شوند، هرگز نمی میرند.

وی شهید ایمانی را فردی مخلص، پر تلاش، ساده و بی آلایش و عاشق شهادت معرفی کرد و گفت: شهدا به ما نشان دادند که در بازه زمانی حیات خود، می توان بهترین انتخاب ها را داشت.

خاطرنشان می‌شود شهید مهدی ایمانی فردویی، متولد ۱۳۶۲، مسئول انتظامات صحن صاحب الزمان(عج) بود که مدت ۱۴ سال در لباس خادمی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، خدمت گزار زائران کریمه اهل بیت(ع) بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز