با حضور رؤسا و اعضای هیئت مدیره انجمن های صنفی اساتید حق التدریس کل کشور

سومین نشست تخصصی مدیریت راهبردی و بررسی کارکرد انجمن های صنفی برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۵۰۰۹۲
سومین نشست تخصصی مدیریت راهبردی و بررسی کارکرد انجمن های صنفی برگزار شد
سومین نشست، «مدیریت راهبردی و بررسی کارکرد انجمن های صنفی» با حضور رؤسا و اعضای هیئت مدیره انجمن های صنفی اساتید حق التدریس بیست و پنج استان عضو کانون کشوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در ابتدای این نشست، علی تیموری تبار رئیس هیئت مدیره استان قم در زمینه دلایل و ضرورت های برگزاری جلسات استانی اعضا هیئت مدیره اعلام داشت: یکسان سازی و هماهنگی فعالیت ها بین استان هایی که به صورت رسمی دارای انجمن صنفی اساتید حق التدریس هستند بسیار حائز اهمیت است و در چنین جلساتی ما می توانیم در سطح کشوری برای بهبود وضعیت جامعه اساتید حق التدریس تصمیم گیری نمائیم.

 

در ادامه محمد سلامت بخش رئیس هیئت مدیره تهران افزود: بکارگیری روش ها و سیاست های درست در نحوه برخورد با معضلات و مشکلات اساتید از سوی هئیت مدیره ها، بازه زمانی کوتاه تری را برای حل و فصل مشکلات ایشان به همراه خواهد داشت.

 

وی افزود: ماهیت اصلی انجمن ها در دانشگاه ها باید بر پایه تعامل باشد و اقدامات انجمن ها بایستی منجر به فعالیت های فرهنگی در این راستا گردد و با تاکید بر اینکه وجود انجمن ها برای دانشگاه ها مفید خواهد بود چشم انداز جدیدی را برای فعالیت انجمن ها پیش بینی نمود.

 

در ادامه کمال زاده نائب رئیس هئیت مدیره استان قم ضمن خیر مقدم به مدیران از تلاش های دکتر ملایی و عوامل دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری که مقدمات برگزاری این نشست را فراهم نمودند، تقدیر و تشکر نمود و به ارائه گزارشی از عملکرد استان قم پرداخت و توضیحاتی را در خصوص شرایط پرداخت تسهیلات سریع و آسان و طرح شمیم مهر بانک مهر اقتصاد بیان نمود و خواستار تلاش مضاعف کلیه اعضا در راستای تحقق اهداف و عملیاتی نمودن مصوبات در استان های کشور شد.

 

سپس اعضا گزارشات استانی خود را در راستای اجرای مصوبات کشوری ارائه نمودند و مسایلی همچون بیمه تکمیلی، راه اندازی و در اختیار قرار دادن سایت کشوری برای همه انجمن ها، جذب اساتید حق التدریس در کشور، صدور کارت های عضویت یکسان در استان ها و چگونگی ایجاد مسئولیت در بین اعضای کانون کشوری به منظور تأمین محتوای مفید و بکارگیری اساتید همه استان ها در پنجاه دپارتمان تخصصی تعریف شده با اطلاع رسانی و مدیریت صحیح جامعه کشوری مورد نقد و بررسی قرار دادند و برنامه هایی نظیر برگزاری جلسات و ملاقات های استانی با استاندار، فرماندار، شورای شهر و نمایندگان مجلس مصوب گردید تا در راستای بیان نیازها و معضلات و ارائه راهکار با هدف کمک مسئولین در سطح کشوری پیگیر امور انجمن ها شوند. در پایان کلیه اعضا با حضور در حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و تجدید میثاق با آن حضرت، با توانی مضاعف جهت پیشبرد اهداف انجمن ها به سوی استان های خود بازگشتند.

نظر شما
پرونده ویژه