مشارکت بخش خصوصی سبب پویایی شهرک های صنعتی قم می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۳:۵۲
کد خبر: ۶۵۰۱۹۵
مشارکت بخش خصوصی سبب پویایی شهرک های صنعتی قم می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، بر ضرورت حضور فعال و جدی واحدهای صنعتی در اداره امور بخش صنعت را سبب ارتقاء کیفی و کمی فعالیت ها در شهرک های صنعتی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد در دیدار با جمعی از مدیران و سرمایه گذاران شهرک صنعتی محمودآباد قم طی سخنانی اظهارداشت: حضور فعال و جدی بخش خصوصی در اداره شهرک ها و نواحی صنعتی سبب پویایی و تسریع در رفع مشکلات می شود.

وی با بیان اینکه تشکیل شرکت های خدماتی نماد مشارکت بخش خصوصی در شهرک های صنعتی است تاکید کرد: مدیران و سرمایه گذاران مستقر در شهرک های صنعتی می توانند با مشارکت در انتخابات هیأت مدیره شرکت های خدماتی و تعیین نمایندگان توانمند بیش از گذشته زمینه رشد و توسعه شهرک های صنعتی را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم با تاکید بر اینکه اداره امور جاری شهرک های صنعتی نیازمند عزم جدی و هم افزایی هما واحدهای صنعتی است خاطرنشان ساخت: از آنجایی که هزینه های جاری شهرک ها و نواحی صنعتی توسط خود واحدهای تولیدی پرداخت می شود، در صورت همکاری همه تولیدکنندگان امکان کاهش هزینه ها و بار مالی فراهم می شود و شاهد ارتقاء کیفیت و کمیت کارها خواهیم بود.

وی اولویت بندی پروژه های عمرانی در دست احداث و نیاز سنجی برای تکمیل زیرساخت ها توسط شرکت های خدماتی را یکی از مزایای حضور نمایندگان بخش خصوصی در کنار بخش دولتی ارزیابی کرد و بیان داشت: از آنجایی نمایندگان واحدهای تولیدی بیش از دیگران به نیازها و مشکلات بخش تولید اشرافیت دارند می توانند با نیازسنجی دقیق هم فکری با کارشناسان و مدیران شرکت شهرک ها در هدفمند کردن اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی اقدام کنند.

طیبی نژاد در ادامه تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری را از اولویت های این شرکت ارزیابی کرد و یادآور شد: ما معتقدیم واحدهای تولیدی و بخصوص واحدهای مستقر در شهرک ای صنعتی نبایستی دغدغه ای جز تولید و اشتغال داشته باشند و این ما بعنوان بخش دولتی هستیم که باید موانع را از پیش راه فعالان عرصه تولید در استان برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش سایر دستگاه های خدمت رسان به بخش تولید در استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به نگاه مناسب استاندار و نمایندگان مجلس فضای خوبی در استان برای حمایت از بخش تولید و اشتغال قم حاکم شده است و به نتیجه رسیدن این تلاشها مستلزم همکاری همه دستگاه ها است زیرا معتقدیم خدمت به تولید و اشتغال استان باید بدور از بخشی نگری و فراتر از فعالیت های عادی و دوره ای مجموعه ها باشد تا بتوانیم آن چیزی که مورد خواست رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهور است دست یابیم.

نظر شما
پرونده ویژه