معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

اعزام پزشکان قمی به مناطق زلزله زده

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۹:۱۴
کد خبر: ۶۵۰۲۷۰
اعزام پزشکان قمی به مناطق زلزله زده
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:تیم DMAT دانشگاه متشکل از پنج نفر از پزشکان عمومی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر پرهام در این خصوص  گفت: بنا بر درخواست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در اولین فرصت تیم DMAT که به عنوان گروه اضطراری درمان به شمار می روند به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی عنوان داشت: این گروه متشکل از پنج نفر از پزشکان عمومی است که به منظور ویزیت بیماران و همچنین حضور در مراکز بهداشتی سرپل ذهاب مستقر شده اند.

دکتر پرهام افزود: این پزشکان از روز جمعه اعزام شده اند و تا سوم دی ماه در مناطق زلزله زده حضور خواهند داشت و خدمات رسانی می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به اقدامات صورت گرفته توسط این دانشگاه در خصوص خدمات رسانی به زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: از همان دقایق اولیه زلزله، کارشناسان اورژانس به همراه اتوبوس آمبولانس به منطقه اعزام شدند که اقدام به خدمات رسانی کردند.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم، آمادگی خود را برای خدمات رسانی هر چه بیشتر به وزارتخانه و همچنین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرده و در صورت درخواست،اقدام به اعزام تیم های درمانی و بهداشتی خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز