مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز اعلام کرد

کاشت بیش از ۱۱ هزار اصله نهال در منطقه ۶ از آغاز پاییز

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۰:۰۱
کد خبر: ۶۵۰۲۷۲
کاشت بیش از ۱۱ هزار اصله نهال در منطقه ۶ از آغاز پاییز
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از کاشت بیش از ۱۱ هزار اصله نهال در سطح منطقه 6 از آغاز فصل پاییز تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان با بیان اینکه اجرای پروژه باغچه سازی در حاشیه معابر سطح منطقه ۶ آغاز شده است، اظهار کرد: در این راستا تاکنون ۱۱ هزار مترمربع باغچه در حاشیه خیابان‌های منطقه ایجاد شده است.

وی با اشاره به محدوده‌های در دست اجرا برای پروژه باغچه‌سازی در سطح این منطقه خاطرنشان کرد: عملیات باغچه سازی در خیابان‌های ثامن، جندقی، بلوار بعثت، بلوار همت و انارستان صورت گرفته است.

جوادیان با تاکید بر اینکه عملیات کاشت درخت در حاشیه خیابان‌ها و بوستان‌های شهر و جنگلی ادامه دارد، افزود: در یک ماهه اخیر هشت هزار و 200 اصله نهال در حاشیه شوارع این منطقه کاشته شده است.

وی با بیان اینکه از نیمه شهریور ماه که کاشت نهال در سطح منطقه آغاز شده تاکنون ۱۱ هزار نهال در مساحتی حدود ۱۱ هکتار کاشته شده است، خاطرنشان کرد: عمده گونه‌های به کار رفته برای فضای سبز منطقه از نوع توت کاکوزا و نرک، کاج و نارون بوده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در کاشت گونه‌ها برای توسعه فضای سبز تاکید داریم که سن آنها بالا بوده و این گونه‌ها متناسب با اقلیم و شرایط آب و هوایی شهر قم باشد تا به سرعت از بین نرفته و در دراز مدت به کیفیت مناسبی برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز