هوای قم گرمتر از تابستان می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۸:۲۹
کد خبر: ۶۵۰۲۹۰
هوای قم گرمتر از تابستان می شود
در حالی که در آخرین روزهای پاییز بوده و وارد زمستان می شویم، اما هوای قم گرمتر از برخی روزهای تابستان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا قاضی رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم، با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب منفی 4 درجه و 15 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان به ترتیب به منفی 4 درجه و 16 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: آب و هوای استان فردا کمی ابری تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز دوشنبه آب و هوای استان قسمتی ابری به تدریج صاف گاهی با وزش باد خواهد بود، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب منفی 4 درجه و 13 درجه است.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب شهر قم با منفی 4 درجه و منطقه جمکران با 13 درجه بود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب منفی 4 درجه و 12 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 14 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز