هوای قم گرمتر از تابستان می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۸:۲۹
کد خبر: ۶۵۰۲۹۰
هوای قم گرمتر از تابستان می شود
در حالی که در آخرین روزهای پاییز بوده و وارد زمستان می شویم، اما هوای قم گرمتر از برخی روزهای تابستان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا قاضی رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم، با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب منفی 4 درجه و 15 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان به ترتیب به منفی 4 درجه و 16 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: آب و هوای استان فردا کمی ابری تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز دوشنبه آب و هوای استان قسمتی ابری به تدریج صاف گاهی با وزش باد خواهد بود، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب منفی 4 درجه و 13 درجه است.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب شهر قم با منفی 4 درجه و منطقه جمکران با 13 درجه بود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب منفی 4 درجه و 12 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 14 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

 

نظر شما
پرونده ویژه