رئیس جدید مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم معرفی شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۴:۳۷
کد خبر: ۶۵۰۲۹۸
رئیس جدید مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم معرفی شد
طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، رئیس جدید مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم معرفی شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر حسنی رئیس سابق مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم در این مراسم گفت: کار در اورژانس 115 کار بسیار حساس و پرچالش است و در تمام سطوح آن کار در اورژانس پر مشغله است اما زمانی که انسان در راستای اهداف درست و با ارزشی که در پی این خدمت تلاش می کند، در تمام مدت احساس کوچکترین خستگی نمی کند.

وی گفت: مسئولیت در اورژانس کار سختی بود اما زمانی که پای خدمت به مردم به میان می آید دیگر سختی معنی ندارد و امیدواریم که توانسته باشیم خدمات رسانی مطلوبی انجام داده باشیم.

رئیس سابق مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم عنوان داشت: در اورژانس افرادی به صورت عملیاتی با تمام توان خدمت می کنند که بی نام و نشان هستند که از زحمات آنها قدردانی می کنم.

دکتر شهیدی رئیس جدید مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم نیز گفت: کار در اورژانس دارای حساسیت های بسیاری است و در دوران تصدی تمام تلاش خودم را خواهم کرد که به عنوان عضوی از جامعه پیش بیمارستانی آنچه آموخته ام به صورت علمی و اجرایی، استفاده کنم.

وی گفت: همواره اورژانس پیش بیمارستانی خدمات گسترده ای انجام می دهد و باید با برنامه و آموزش های گسترده در خدمات رسانی مطلوب تر گام برداریم.

دکتر شهیدی گفت: بدنه اورژانس مظلوم واقع شده و باید در رفع این مظلومیت کوشید، هیچ فردی در اورژانس 115 جز معامله با خداوند نمی تواند کاری انجام دهد و همین توکل به خداوند موجب می شود تا کارها با موفقیت انجام شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت خیرین، استفاده از توان پژوهشی و مسائل استاندارد علمی، بهره گیری از ظرفیت رسانه ای در ارائه مطالب و... را در دستور کار قرار داده و تلاش خواهیم کرد هم از توان علمی و هم توان تجربی نیروها استفاده کنیم.

دکتر پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های دکتر حسنی گفت: فعالیت در اورژانس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید همه تلاش خود را در راستای رضایت مردم به کار ببریم.

وی گفت: اورژانس 115 یکی از مهمترین اجزای دانشگاه است و به عنوان خط مقدم و پل ارتباطی به شمار می رود که باید بهترین ارتباط ها برقرار شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: یکی از برنامه های ما این است که خدماتی که ارائه می دهیم به صورت علمی و با بهترین خدمات باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز