معاون اورژانس کشور خبر داد

آمبولانس های جدید به اورژانس ۱۱۵ قم واگذار می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۵:۱۷
کد خبر: ۶۵۰۳۰۰
آمبولانس های جدید به اورژانس ۱۱۵ قم واگذار می شود
معاون اورژانس کشور تصریح کرد: آمبولانس های جدیدی را در حال خرید هستیم که به اورژانس استان اضافه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر نوری در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: برنامه زیادی در اورژانس پیش بیمارستانی تعریف شده که در یکی دو سال اخیر طراحی و در حال حاضر زمان اجرایی شدن آن است.

وی گفت: با اجرایی شدن خدمات جدید هم کیفیت و هم رضایت ها بیشتر خواهد شد و با تلاش های صورت گرفته خدمات گسترده و به روز شده است.

معاون اورژانس کشور گفت: همکاران اورژانس 115همواره پر انرژی و با روحیه هستند که این موضوع را در مراسم اربعین حسینی و بعد از آن در زلزله اخیر کرمانشاه دیدیم.

دکتر نوری ابراز داشت: دو برنامه اصلی ما یعنی 724 و 247 خدمات گسترده ای را ارائه داده که هم سلامت مردم را در پی داشته و هم انگیزه اورژانس را دو چندان کرده است.

وی گفت: پیچیده ترین شرایط در ساعات اولیه بیماری است یعنی دقایقی که اورژانس پیش بیمارستانی در صحنه هستند و از این رو باید همواره به آنها کمک شده و دغدغه های مالی آنها برطرف شود.

معاون اورژانس کشور تصریح کرد: آمبولانس های جدید را در حال خرید هستیم که به اورژانس استان اضافه خواهند شد و همه تلاش ها باید شود که از نظر استاندارد به بهترین شرایط برسیم.

نظر شما
پرونده ویژه