مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبر داد

نوسازی بیش از هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده در قم

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۹:۰۱
کد خبر: ۶۵۰۸۰۲
نوسازی بیش از هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده در قم
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تاکنون هزار و 500 دستگاه تاکسی فرسوده در قم نوسازی شده که 300 دستگاه آن امسال صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی عزتی ضمن تبریک فرارسیدن 26 آذرماه روز حمل و نقل اظهار کرد: در مراسمی با حضور مدیران استان دستاوردهای سازمان مطرح خواهد شد که از آن جمله نوسازی بیش از هزار و 500 دستگاه تاکسی فرسوده است.

وی با بیان اینکه 300 دستگاه تاکسی فرسوده را امسال نوسازی کردیم، اظهار کرد: تاکسی تمام اتوماتیک آریو وارد چرخه فعالیت شده که تاکنون 15 دستگاه وارد و خدمات بی‌سیم ارائه می‌کنند و سعی داریم سال آینده این ناوگان را به 100 دستگاه برسانیم که خدمات ویژه زائر و توریست را ارائه کنند.

عزتی با اشاره به راه‌اندازی خدمات تاکسی اینترنتی با مجوز شورای شهر، اظهار کرد: تاکسی اینترنتی «خوش» زیر نظر این سازمان فعالیت خود را آغاز کرده و در روز جشن حمل و نقل به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه 6 هزار دستگاه تاکسی در شهر قم فعال است، اذعان کرد: 4 هزار راننده کمکی نیز در زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند و 3 هزار و 500 سرویس مدرسه هم در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.

عزتی با اشاره به فعالیت 5 هزار و 200 دستگاه وانت‌بار در شهر قم، اذعان کرد: روزانه 210 هزار نفر با استفاده از خدمات سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در شهر جابجا می‌شوند.

 

نظر شما
پرونده ویژه