مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد

عرضه گوشت گرم به قیمت ۳۳ هزار تومان در قم

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۰:۳۱
کد خبر: ۶۵۲۸۶۱
عرضه گوشت گرم به قیمت ۳۳ هزار تومان در قم
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از عرضه گوشت گرم با قیمت هرکیلوگرم 33 هزار تومان خبر داد و گفت: توزیع گوشت گرم وارداتی در استان با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام با هدف کمک به معیشت شهروندان و تنظیم بازار، انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی اصغر همت اظهار داشت: فروشگاه مرکزی عرضه گوشت گرم وارداتی واقع در بلوارالغدیر بعد از پمپ بنزین می باشد که در این فروشگاه لاشه و شقه گوسفندی به قیمت 33 هزار تومان و ران گوسفندی به قیمت 34 هزار تومان عرضه خواهد شد.

همت بیان داشت: توزیع گوشت گرم وارداتی در استان قم از طریق فروشگاه مرکزی به آدرس فوق و همچنین فروشگاه هایی که برای عرضه این محصول در سطح شهر قم مشخص شده است، انجام می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم با تاکید بر اینکه ارزان بودن قیمت آن نسبت به گوشت گرم داخلی به معنای بی کیفیت بودن این محصول نیست، تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، کیفیت گوشت گرم وارداتی توزیع شده در استان قم بسیار مناسب است.

وی با اشاره به اینکه گوشت قرمز وارداتی به استان قم را گوشت بره نر با وزن لاشه 12 تا 15 کیلوگرم تشکیل می دهد، خاطر نشان کرد:گوشت گرم عرضه شده در مراکز فروش منتخب در استان قم، پس از گذراندن مراحل ذبح اسلامی در کشور استرالیا به سرعت به ایران ارسال شده و سپس برای توزیع در استان وارد مراکز فروش می شود.

وی بیان کرد: سلامت گوشت گرم وارداتی به استان قم قبل از توزیع توسط کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان، مورد بررسی قرار گرفته و مراحل توزیع این محصول در مراکز فروش تحت نظارت این دستگاه انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز