قائم مقام شهردار قم:

استقرار ۱۱ خودرو برقی در محدوده اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۲:۰۲
کد خبر: ۶۵۳۳۶۲
استقرار ۱۱ خودرو برقی در محدوده اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری گفت:شهرداری قم جهت رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س)، به زودی 5 دستگاه خودروی برقی در مسیر سه راه بازار تا ابتدای خیابان انقلاب و 6 دستگاه نیز از ابتدای خیابان انقلاب تا تقاطع عماریاسر مستقر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا معرفت روز شنبه در گفت وگویی اظهار داشت:این خودروها دارای ظرفیت 13 نفر مسافر بوده و ضمن سهولت و سرعت در جابجایی مسافران، آلاینده صوت و هوا نبوده و محیط مناسبی را برای مسافران پیاده و کسبه فراهم می آورد.

از سوی دیگر علیرضا اقبالیان شهردار منطقه هفت قم چند روز پیش به ایرنا گفت: با تلاش پیمانکار و مسئولان مدیریت شهری، طرح پیاده راه سازی خیابان ارم تا قبل از اسفندماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: آسفالت خیابان ارم مربوط به 75 سال پیش است و 900 دستگاه کامیون خاک تاکنون از این طرح به خارج از محدوده شهر انتقال داده شد.

وی ادامه داد: بزودی کار سنگ فرش پیاده روها آغاز و آمد و شد مردم در خیابان ارم نیز تسهیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 30 دستگاه کامیون در این طرح مشغول به فعالیت بوده و قرارداد پیمانکار برمبنای روند اجرای کار تنظیم شده و اقدام های زیرساختی توسط اداره های آب، برق و گاز تا ساعت 18 هر روز به صورت همزمان در حال انجام است.

خیابان ارام از محدوده سه راه بازار تا چهار راه شهدا می باشد که از حدود یک ماه گذشته عبور و مرور خودروها در آن ممنوع شده و قرار است به صورت پیاده رو درآید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز