معاون استاندار قم:

سازمان های مردم نهاد باید همه جا حضور فعال داشته باشند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۷:۰۹
کد خبر: ۶۵۵۲۰۵
سازمان های مردم نهاد باید همه جا حضور فعال داشته باشند
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: احزاب و سازمان های مردم نهاد باید همه جا حضور فعال داشته باشند و توسعه آنها در چارچوب قانون صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در استانداری قم افزود: هر قدر مشارکت مردم با حضور در احزاب مختلف درمسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بیشتر باشد به نفع کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: سیاست حاکمیت نظام و دولت بر مبنای مشارکت هر چه بیشتر مردم است از این رو برای اجرای برنامه های مختلف از جمله کاهش های آسیب های اجتماعی در جامعه آماده استفاده از ظرفیت احزاب هستیم و درحد امکان، امکانات را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به این که یکی از عوامل اصلی در خصوص آسیب های اجتماعی نبود مهارت های زندگی است گفت: زیرساخت های ارائه آموزش ها از سن های پایین و در مدارس باید صورت گیرد تا مشکلات در جامعه با آگاهی بخشی مردم رفع شود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار قم ادامه داد: خانواده هایی که در مساله اعتیاد آسیب دیده اند باید به صورت مداوم مورد آموزش های مهارتی و پیشگیرانه قرار گیرند.

وی تاکید کرد: آموزه های فرهنگی و دینی ما همیشه دوری از رذایل و حرکت به سمت خوبی ها بوده، این در حالی است که می بینیم بلای اعتیاد دامن گیر اقشار مختلف جامعه شده است که باید در این خصوص برنامه های مختلف آموزشی و کارگاه ها در مناطق مختلف شهر برگزار شود.

جلالی با بیان این که برگزاری کارگاه های آموزشی توسط احزاب و سازمان های مردم نهاد جزء اقدام های شایسته است گفت: باید برنامه ها کیفی سازی شده و بر روی ارتقای فرهنگی و اجتماعی خانواده ها تاثیرگذار و دراین حوزه قم الگو برای سایر استانها باشد.

وی خاطرنشان کرد: استانداری قم آمادگی دارد از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان حمایت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز