رئیس بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه نگران انقلاب اسلامی بود

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۴:۵۹
کد خبر: ۶۵۵۶۱۶
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه نگران انقلاب اسلامی بود
رئیس بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه نگران انقلاب بود، گفت: این شخصیت در روزهای پایانی عمر خود نیز همچنان برای حفاظت از دستاوردها و تحقق آرمان‌ها محکم و استوار ایستاده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی‌آملی امروز در همایش بررسی شخصیت و اندیشه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، از شکر به عنوان عامل توسعه وجودی انسان نام برد و اظهار کرد: با فعالیت‌های علمی و عمل صالح نیز انسان می‌تواند به توسعه وجودی برسد.

وی با تاکید بر اینکه لزوم توسعه وجودی به حقیقت انسان‌ها بر می‌گردد، اضافه کرد: افرادی همانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای رسیدن به تکامل روح خود را توسعه می‌دهند؛ این شخصیت‌ها در طول زندگی خود یک فرد هستند اما به صورت مستمر در حال پیشرفت بوده و جایگاه خود را ارتقا می‌بخشند.

رئیس بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا از نقش‌آفرینی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخش‌های مختلف نظام اسلامی یاد کرد و ادامه داد: این شخصیت در دورانی با فرماندهی توانمند خود توانست در دفاع مقدس موفق باشد و در دورانی دیگر در سازندگی کشور به نتایج مورد نظر برسد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کنار مقام معظم رهبری قرار داشت، عنوان کرد: این شخصیت با شرح صدر خود توانست در بسیاری از عرصه‌ها تحقق اهداف نظام اسلامی را مقدم شمارد و برای رسیدن به اهداف مورد نظر نظام گام بردارد.

جوادی‌آملی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه نگران انقلاب بود، مطرح کرد: این شخصیت در روزهای پایانی عمر خود نیز همچنان برای حفاظت از دستاوردها و تحقق آرمان‌ها محکم و استوار ایستاده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز