تیم پومسه بانوان قم قهرمان لیگ دسته اول کشور شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۳:۱۸
کد خبر: ۶۵۶۲۹۹
تیم پومسه بانوان قم قهرمان لیگ دسته اول کشور شد
رئیس هیئت تکواندو استان قم از قهرمانی تیم پومسه استان قم در مسابقات لیگ دسته اول کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد جمشیدی  اظهار داشت: تیم پومسه‌ استان قم در قالب تیم‌ ستارگان سخایی که راهی مسابقات لیگ دسته اول پومسه کشور شده بودند موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان به مدال‌ طلا لیگ دسته یک پومسه کشور دست یافتند.

رئیس هیئت تکواندو استان  قم افزود: چهاردهمین دوره لیگ دسته ‌یک پومسه زنان کشور که از مردادماه سال جاری کار خود را آغاز کرد و تیم قم در بخش پومسه تیمی کبری سخایی وطن و طاهره صفدری، سمیرا سادات موسوی در رده سنی 31 تا 40 سال توانستند در جایگاه اول قرار بگیرند و دیگر اعضا تیم ستارگان سخایی توانستند در جایگاه سوم مشترک قرار گرفته و کاپ سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه هیئت تکواندو استان قم یک دوره مسابقات پومسه استانی در بخش دختران برگزار کرد، گفت: این دوره از مسابقات در تمام رده‌های سنی و کمربند در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده استان به انجام رسید و در پایان چهره افراد برتر مشخص شد.

جمشیدی عنوان کرد: در این پیکارها 82 پومسه رو به روی شیاپ چانگ رفتند و در پایان مسابقات نیز از طاهره صفدری نیکو به‌عنوان داور برتر و از فائزه افراز به‌عنوان پومسه رو برتر تجلیل شد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم تصریح کرد: دیبایی، عزتی، عباسی، فرقانی، اکبریان، رمضانی، شاه مرادی، فعلی، اسماعیلی، عبدلی، میرشفا، موسوی، ایلخانی، بیات، خدابنده لو،طاهری نیا، مسعودی جمکرانی، مهدوی فش، علی کوهی، حسنی اعظم، نصرتی، افرا و احمدنژاد به عنوان‌های برتر دست یافتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز