توسط آیت الله صافی گلپایگانی؛

موسوعه ۱۳ جلدی علامه محمدحسین کاشف الغطا رونمایی شد

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۰:۵۵
کد خبر: ۶۵۶۹۲۵
موسوعه ۱۳ جلدی علامه محمدحسین کاشف الغطا رونمایی شد
موسوعه علامه محمدحسین کاشف الغطا در ۱۳ جلد و مأخذشناسی جامع فقه اسلامی از سوی مرکز احیای آثار اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر و توسط آیت‌الله صافی گلپایگانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، موسوعه علامه محمدحسین کاشف الغطا در 13 جلد و مأخذشناسی جامع فقه اسلامی از سوی مرکز احیای آثار اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر و توسط آیت‌الله صافی گلپایگانی رونمایی شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد واعظی در دیدار با حضرات آیات صافی گلپایگانی و سبحانی اظهار داشت: موسوعه حاضر در 13 جلد در مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی آماده‌شده است که در واقع کتاب‌های کلامی علامه کاشف الغطا است که این آثار مکتوبات، مناظرات و نقدهایی که به اهل بدعت نوشته‌اند، را شامل می‌شود.

وی از انتشار مجموعه آثار اصولی و فقهی علامه کاشف الغطا در سال آینده خبر داد و افزود: البته مدخلی دارد که ناظر به کل آثار بوده و فهرستی دارد که طی روزهای آینده منتشر می‌شود و در سال آینده مجموعه آثار اصولی و فقهی ایشان ازجمله شرحی که این عالم بر عروه‌الوثقی دارند، به چاپ خواهد رسید.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم درباره مجموعه مأخذشناسی جامع فقه اسلامی تصریح کرد: این مجموعه، آدرس هر کتاب و مقاله در فقه اسلامی(امامیه و اهل سنت) که از اول صنعت چاپ تا سال 1383 چاپ‌شده را در برمی‌گیرد.

وی گفت: تمامی آثار ذکرشده، به ترتیب حروف الفبا و اشخاص آمده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین واعظی اظهار داشت: برای انتشار این اثر، سالیان طولانی زحمت گردآوری و جمع‌آوری در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی صورت گرفته است که برای اهل تحقیق مفید و مؤثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نسخه الکترونیکی این اثر نیز آماده‌شده است که ان‌شاءالله اهل علم و تحقیق از آن بهره‌مند شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز